طراحی آپارتمان ۹۰ متری بر اساس سبک اسکاندیناویایی در مسکو

طراحی آپارتمان 90 متری

طراحی آپارتمان ۹۰ متری بر اساس سبک اسکاندیناویایی در مسکو

در کنار تمامی آپارتمان ها و فضاهای مسکونی که تا کنون در وب سایت خط معمار مورد بررسی قرار گرفته اند، در این مطلب قصد داریم به بررسی طراحی آپارتمان ۹۰ متری بپردازیم که بر اساس سبک اسکاندیناویایی و همچنین مدرن دیزاین شده است. اگر به دنبال مشاهده نمونه های طراحی منزل مسکونی هستید، به طور حتم با بررسی نمونه های بی شماری که در خط معمار در گذشته مورد بررسی قرار گرفته اند، جواب سوال خود را خواهید یافت. برای بررسی نمونه های ارائه شده در گذشته، از لینک زیر استفاده نمایید:

طراحی داخلی منزل

در این بخش، در ادامه بررسی نمونه های دیگر، به سراغ آپارتمانی ۹۰ متری رفته ایم که بر اساس ویژگی های سبک های ذکر شده در بالا، طراحی شده است. ساکنین این آپارتمان، مدت زیادی را در شهر استکهلم سوئد زندگی کرده اند و حال که قرار است در شهر مسکو زندگی کنند، درخواست طراحی آپارتمانی بر اساس سبک اسکاندیناویایی را به گروه معماری Geometrium داده اند. این آپارتمان برای یک خانواده شامل یک زوج جوان به همراه فرزند ۶ ساله شان بصورت دو خوابه طراحی گردیده است.

همانطور که پیش تر در وب سایت خط معمار به بررسی این موضوع پرداخته ایم، سبک اسکاندیناویایی، شباهت های زیادی به سبک طراحی مینیمال دارد. این سبک، تمرکز زیادی بر روی عملکردگرایی دارد و عناصری که در این سبک طراحی مورد استفاده قرار می گیرند، معمولا دارای عملکرد مشخصی هستند. علاوه بر این، در این سبک از عناصری که تنها جنبه دکوراتیو دارند، بسیار کم استفاده می شود.

در این آپارتمان با توجه به محدودیت فضا و متراژ، فضای نشیمن و غذاخوری با یکدیگر ادغام شده اند. نظیر آنچه در پلان های باز امروزی مشاهده می کنیم، این آپارتمان دارای یک آشپزخانه جزیره مانند نیست که با نشیمن بصورت یکپارچه طراحی شده باشد. بلکه این فضا با همان پلان سبک اسکاندیناوی طراحی گردیده است.

در ادامه دعوت می کنیم نگاهی به طراحی داخلی این آپارتمان مسکونی بیاندازید. طراحی فضای نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب اصلی، اتاق خواب کودک، سرویس بهداشتی و نکات ظریفی که در این آپارتمان لحاظ شده اند، می توانند ایده های خوبی را برای طراحی در اختیار شما قرار دهند. در انتها نیز پلان این آپارتمان قرار داده شده است تا با دید بهتری به بررسی این طرح بپردازید. با خط معمار همراه باشید.

طراحی آپارتمان 90 متری طراحی آپارتمان 90 متری طراحی آپارتمان 90 متری طراحی آپارتمان 90 متری

طراحی آپارتمان 90 متری طراحی آپارتمان 90 متری طراحی آپارتمان 90 متری طراحی آپارتمان 90 متری طراحی آپارتمان 90 متری طراحی آپارتمان 90 متری طراحی آپارتمان 90 متری طراحی آپارتمان 90 متری طراحی آپارتمان 90 متری طراحی آپارتمان 90 متری طراحی آپارتمان 90 متری

پلان آپارتمان

طراحی آپارتمان 90 متری

 

در این مطلب به بررسی طراحی آپارتمان ۹۰ متری پرداخته ایم. اگر در رابطه با طراحی صورت گرفته و یا سبک معماری اسکاندیناویایی ایده یا نظر متفاوتی در ذهن دارید، می توانید از طریق بخش زیر، نظرات خود را با ما و سایر معماران در میان بگذارید.

 

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: ArchLine – Home Adore

تعداد بازدید: 10,169

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *