طراحی آپارتمانی مدرن در چلسی

طراحی آپارتمانی مدرن در چلسی

معماری: استودیو Bond

موقعیت: چلسی، نیویورک

سال: ۲۰۱۷

مساحت: ۴۸ مترمربع

عکاس: Eric Petschek

این آپارتمان که در طبقه سوم واقع شده، درسال ۱۹۱۰ ساخته شده بود. با وجود داشتن سقف بلند و پنجره های بزرگ، نور کمی به وسط ساختمان می رسید. قبل از بازسازی یک اتاق نشیمن در یک سمت و یک اتاق خواب در سمت دیگر قرار داشت. یک راهروی محصور نیز مابین آشپزخانه وحمام قرار داشت. استودیو این پارتیشن ها را در طول بازسازی برای خلق فضایی یکپارچه، حذف کرده است. پنل های شیشه ای از کف تا سقف جایگزین  درهای اتاق شد، بنابراین، نور از پنجره جنوبی به مرکز ساختمان می تابد. در صورت ضرورت می توان از یک پرده برای پوشش این فضا استفاده کرد. همچنین برای کفپوش ساختمان از چوب استفاده کرده است. یک لامپ برنجی از بالای میز غذاخوری در کنار دیگر وسایل و گیاهان آویخته شده و به فضا رنگ و جلای خاصی بخشیده است.

در اتاق خواب آجرهای به کار برده شده در دیوار برای هماهنگی با بقیه دیوارها سفید رنگ شده و کمد لباس ها با درهای تمام قد نصب شده است.

کاشی های چارخانه ای سفید رنگ در سرویس بهداشتی به نظر فضا را بزرگتر جلوه می دهد.

در ادامه با خط معمار همراه باشید.

طراحی داخلی ، مدرن طراحی داخلی ، مدرن طراحی داخلی ، مدرن طراحی داخلی ، مدرن طراحی داخلی ، مدرن طراحی داخلی ، مدرن طراحی داخلی ، مدرنطراحی داخلی ، مدرن طراحی داخلی ، مدرنپلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

مترجم: مینامقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: dezeen

تعداد بازدید: 519

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *