زیباترین نمای ساختمان ویلایی

زیباترین نمای ساختمان ویلایی

طراحی نما ساختمان ویلایی با گروه معماری آوگون

خط معمار در این بخش با معرفی مجموعه ای از زیباترین نمای ساختمان ویلایی همراه شما کاربران عزیز و گرامی خواهد بود. طراحی نما ساختمان اعم از مسکونی، اداری، تجاری و درمانی به همان اندازه طراحی و دکوراسیون داخلی شان اهمیت دارد. علاوه بر دلایل کاربردی و افزایش استحکام بنا در مقابل عوامل بیرونی مانند، آتشسوزی، طوفان و رطوبت، نمای هر ساختمانی بخش عمده منظر شهری را شکل می دهد. طرح کاربردی و زیبای نمای ساختمان می تواند در زیبایی و پویایی شهر نقش مهمی داشته باشد و برعکس اگر متناسب با استانداردهای شهری نباشد می تواند ظاهر شهر را مخدوش سازد. برخی از افراد روی طراحی و دیزاین فضای داخلی تمرکز کرده و از طراحی نما ساختمان خود غافل می شوند. اما باید بدان توجه داشته باشید که طراحی نمای هر ساختمان به همان اندازه فضاهای داخلی اهمیت دارد و علاوه بر زیبایی و عواملی که بدان اشاره شد، نقش مهمی در  جذب مشتری و فروش ساختمان شما خواهد داشت. از این رو توصیه می کنیم که طراحی نما ساختمان را از همان ابتدا و همزمان با سایر مراحل و ساخت و ساز آغاز کنید. نوع طرح و متریال مورد استفاده در نمای ساختمان نقشی اصلی در جلب توجه مخاطبین دارد. طراحی نمایی خلاقانه و به روز در عین حفظ کیفیت از عهده ی هر کسی بر نمی آید جز معماران متخصص در این زمینه. شما باید طراحی نمای ساختمان خود را به دست طراحانی خبره، خلاق و با تجربه ای بسپارید.  ما به شما گروه معماری آوگون را برای طراحی و اجرای نمای انواع ساختمان ها معرفی می کنیم. این مجموعه در معماری و طراحی داخلی دارای تجربه و تخصص کافی می باشند. یکی از تخصص های این مجموعه طراحی نما ساختمان مدرن می باشد. گروه معماری آوگون علاوه بر تخصص در طراحی، تجربه ی کافی در زمینه اجرای نما ساختمان می باشند. یک از اهداف اصلی این مجموعه، کیفیت در طرح و اجرا و جلب رضایت کارفرمایانشان می باشد. شما می توانید برای مشاوره و برقراری ارتباط با مشاوران و طراحان این مجموعه با شماره های زیر تماس حاصل نمایید:

شماره تماس دفتر معماری آوگون:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

انواع متریال برای نمای ساختمان ویلایی

برای طراحی نمای ساختمان ویلایی متریال متعددی وجود دارد که بسته به نوع طرح، بودجه و سلیقه ی شما می توان استفاده نمود. برای این که بهترین نوع متریال را برای ساختمان خود انتخاب نمایید باید ویژگی های هر یک از انواع متریال نما ساختمان را بشناسید. علاوه بر این باید بررسی نمایید که آیا متریال انتخاب شده سازگار با شرایط جغرافیایی منطقه ی شما را دارد یا خیر؟ علاوه بر این سایر عوامل مانند دوام و شرایط نگهداری آن را هم باید مورد بررسی قرار دهید. برخی از کاربردی ترین متریال برای اجای نمای ساختمان عبارتند از:

_ آجر

_ سیمان سفید و سیمان شسته

_ انواع سنگ ها

_ کامپوزیت

_ کرتن وال

_ چوب پلاست

هریک از این متریال اشاره شده دارای ویژگی ها و مشخصه های منحصر به فرد خود می باشد. در مقاله ای تحت عنوان نگاهی به متریال کاربردی در نمای بیرونی ساختمان ارزان قیمت ، انواع متریالی که در بالا بدان اشاره شد را همراه با ویژگی ها و مزایا و معایبشان معرفی کردیم. شما می توانید در این مقاله اطلاعات لازم در این زمینه را مطالعه نمایید.

عکس نمای ساختمان شیک و ساده

خط معمار همواره در تلاش است تا بهترین ایده ها و راهکارها را برای داشتن زیباترین نمای ساختمان ویلایی برای کاربران گرامی اش ارائه دهد. از این رو در ادامه مجموعه ای از نمای ساختمان های ویلایی را گرد آوری کرده و به اشتراک خواهد گذاشت.

این نمونه ها برگزیده از بهترین عکس نمای ساختمان شیک و ساده می باشد که در چند سال اخیر در ایران و سایر نقاط جهان توسط طراحان خلاق طراحی و به اجرا رسیده اند. شما می توانید از این نمونه ها ایده بگیرید. در ادامه شما را به دیدن تصاویری از زیباترین نمای ساختمان ویلایی که برای شما آماده ساخته ایم، دعوت می نماییم.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 431

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *