روند دکوراسیون اتاق خواب پسرانه در سال ۲۰۱۹ چگونه است! 

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

روند دکوراسیون اتاق خواب پسرانه در سال ۲۰۱۹ چگونه است! 

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین بخش های هر خانه اتاق خواب می باشد. بنابراین طراحی داخلی اتاق خواب هنگام بازسازی منازل در درجه اهمیت قرار می گیرد به خصوص اگر قصد دارید که اتاق خوابی برای فرزندان خود طراحی کنید. اتاق خواب برای کودکان چیزی فراتر از مکان خواب می باشد، به صورتی که اتاق خواب برای کودکان فضایی برای بازی، یادگیری و رویاپردازی می باشد. کودکان در اتاق خوابشان احساس راحت تری نسبت به سایر بخش های منزل خود دارند، به طوری که اتاقشان مانند دنیای کوچکشان است. با توجه به این که فرزند شما دختر است یا پسر، شما باید در نظر داشته باشید که به چه چیزهایی علاقه مند است. ممکن است که پسرها به ماشین ها و یا وسایل ورزشی و دختران به شخصیت های کارتونی و حیوانات علاقه مند باشند. پس باید در هنگام دکوراسیون اتاق کودک به این نکات نیز توجه داشته باشید. بدین ترتیب در این بخش خط معمار قصد دارد روند دکوراسیون اتاق خواب پسرانه در سال ۲۰۱۹ را برای کاربران و طراحان شرح دهد.

برخی از افراد فکر می کنند که طراحی اتاق خواب پسران مانند دختران تنوع و جذابیت ندارد. اما برخلاف این تصور اتاق خواب پسر ها نیز می تواند به همان اندازه ای که اتاق خواب دختران زیبا و جذاب است، طراحی شود. خط معمار برنامه ها ایده ها و راهنمایی های مورد علاقه کاربران را برای دکوراسیون اتاق خواب پسرانه را انتخاب کرده است که در عین کاربردی بودن چشمگیر نیز به نظر می رسند.

تخت خواب

یکی از مهم ترین مسائلی که باید در هنگام طراحی در نظر داشته باشید، تخت خواب می باشد. سعی کنید تخت خوابی را برای فرزند خود انتخاب کنید که کمترین فضا را اشغال کند تا فرزند شما فضای بیش تری برای بازی داشته باشد، همچنین اگر فرزندان شما دارای اتاق مشترک می باشد، بهتر است که به جای قرار دادن دو تخت، از تخت خواب های دوطبقه استفاده کنید. به خصوص اگر منزل شما دارای فضای کافی برای بازی و سرگرمی فرزندان وجود ندارد توجه به این نکته ضروری می باشد. یکی دیگر از نکات ضروری که در هنگام خرید تخت به آن باید توجه کنید، این است که تخت دارای کشو هایی برای نگهداری وسایل و اشیای اضافی کودکان داشته باشد. 

تم رنگی مشترک

برای اینکه ظاهر اتاق خواب فرزند شما منسجم به نظر برسد، بهتر است که از تم رنگی منسجمی استفاده کنید. به این معنی که از تم رنگی مورد نظر را در دیواره ها، تخت خواب، فرش و حتی اکسسوری ها به صورت مشترک استفاده کنید.

نصب آویزها و اکسسوری های هنری متناسب با قد کودکان

خواه فرزند شما کودکی نوپا باشد یا بزرگتر، توصیه می شود که برخی از آثار هنری و اکسسوری هایی متناسب با سن آن ها نصب کنید تا بتواند از دیدن آن ها لذت ببرند. قفسه های شناور یکی از راه های عالی برای نمایش و قرار دادن کتاب های کودک می باشند. این خود علاوه بر جاذبه بصری برای کودکان دسترسی آسان نیز برای آن ها دارد. همچنین می توانید از چراغ خواب های فانتزی موجود در بازار استفاده کنید که علاوه بر این که مورد توجه کودکان قرار می گیرند، نور ملایمی نیز در طول شب به اتاق می بخشد.

ایجاد ویژگی منحصر به فرد در اتاق با استفاده از برچسب های مورد علاقه کودکان

برچسب های مختلف راهی ارزان و آسانی می باشد که شما می توانید بر روی دیواره های اتاق فرزندانتان بچسبانید. شما می توانید نمونه های مختلفی را باتوجه به علایق فرزندانتان بر روی دیوار بچسبانید و در هنگامی که تمایلی به آن ها ندارد از روی دیواره ها حذف کنید. به علاوه استفاده از چنین برچسب هایی کمترین آسیب را به دیواره های اتاق خواب وارد می کند.

استفاده از رنگ های شارپ

تنالیته های مختلف قرمز و آبی جزو دسته رنگ های کلاسیک می باشند. اما اگر آن ها را در کنار رنگ های دیگری چون زرد قرار دهید و یا این که طیف روشن آن ها را به کار ببرید می تواند فضایی جذاب را برای فرزند شما ایجاد کند. اگر اتاق خواب کودک شما کوچک می باشد سعی کنید با استفاده از رنگ های روشن رنگ آمیزی کنید. همچنین سایر اشیا و مبلمان را نیز به رنگ های روشن انتخاب کنید.

ایجاد شلف های تزئینی در کنج اتاق

شما می توانید با نصب شلف های تزئینی در کنج اتاق خواب کودکان فضایی اضافی برای قرار دادن اشیای تزئینی و اسباب بازی های آن ها ایجاد کنید.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن تصاویر دکوراسیون اتاق خواب پسرانه دعوت می نماید.

دکوراسیون اتاق خواب پسرانه دکوراسیون اتاق خواب پسرانه دکوراسیون اتاق خواب پسرانه دکوراسیون اتاق خواب پسرانه دکوراسیون اتاق خواب پسرانه دکوراسیون اتاق خواب پسرانه دکوراسیون اتاق خواب پسرانه دکوراسیون اتاق خواب پسرانه دکوراسیون اتاق خواب پسرانه دکوراسیون اتاق خواب پسرانه دکوراسیون اتاق خواب پسرانه دکوراسیون اتاق خواب پسرانه دکوراسیون اتاق خواب پسرانه دکوراسیون اتاق خواب پسرانه

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 441

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *