دکوراسیون کافی شاپ کوچک مدرن

دکوراسیون کافی شاپ کوچک مدرن

دکوراسیون کافی شاپ کوچک مدرن

دکوراسیون کافی شاپ کوچک مدرن که در یک خیابان اصلی واقع شده است که مملو از رستوران های مختلف است. بنابراین هدف این پروژه ایجاد یک نمای چشمگیر رو به خیابان بوده که از مردم درخواست می کند، بایستند و بگویند: “این، جایی است که می خواهم قهوه ام را بنوشم”. در این مقاله به بررسی و شرح نحوه طراحی این پروژه می پردازیم.

فضایی منحصر به فرد

چالش ایجاد یک کافی شاپ شهری منحصر به فرد در ۲۴ متر مربع فضای داخلی و ۲۰ متر مربع از فضای بیرونی بود. فضا به گونه ای طراحی شده است که مشتریان احساس کنند در طول روز در یک کافی شاپ هستند و شب ها در یک بار خوب هستند. بنابراین، مواد، رنگ‌ ها، نورپردازی و نشیمنگاه با دقت زیادی برنامه‌ ریزی و انتخاب شدند.

کاج ساده با رنگ مشکی ترکیب شده، تا کنتراست قابل توجهی ایجاد کند. لامپ‌ های زغال‌ سنگ قابل تنظیم به منظور افزایش گرما و تجربه‌ ای دنج در عصر انتخاب شدند. میزهای بار و چهار پایه ها در داخل قرار گرفته اند، در حالی که میزها و صندلی های کم ارتفاع در بیرون قرار می گرفتند.

دقت در جزئیات

متن ها نقش عمده ای در مفهوم کل مکان داشتند. به منظور شبیه سازی یک تخته سیاه، دیوار سمت راست به رنگ خاکستری تیره رنگ آمیزی شده و هر حرف جدا گانه قرار داده شده تا ظاهری منظم و مرتب ایجاد کند. این لوگو به شکلی باریک و بلند طراحی شده است که فضاهای داخلی و خارجی کافی شاپ را به طور کلی منعکس می کند.

استفاده از فضای سبز بخشی جدایی ناپذیر از طراحی است که فضایی دلپذیر را ایجاد می کند. به هر عنصر توجه زیادی شده است. لامپ ها و گلدان ها به صورت سفارشی ساخته می شدند و از سقف روی کابل های فولادی آویزان می شدند. نوار سه بعدی ساخته شده از واحدهای جعبه رو به جهت متفاوت و از سطوح مختلف تشکیل شده است.

تصاویر

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه دکوراسیون کافی شاپ کوچک مدرن دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده:  ماریه عطایی

منبع: homeworlddesign

تعداد بازدید: 157

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *