دکوراسیون داخلی رستوران با استفاده از مضامین فرهنگی

دکوراسیون داخلی رستوران با استفاده از مضامین فرهنگی

دکوراسیون داخلی رستوران با استفاده از مضامین فرهنگی

این پروژه توسط معمار نیک مالتز، تجربه ای غوطه ور را به نمایش می گذارد که مخاطبان خود را به دنیای دیگری منتقل می کند، جایی که به نظر می رسد ابتدایی ترین قوانین فیزیکی ارزش خود را از دست می دهند. در این مقاله به طراحی دکوراسیون داخلی رستوران هونو می پردازیم و چگونگی طراحی این فضا اهداف و زیبایی شناسی آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

پیوند فرهنگ ها در فضای داخلی

در فضای هونو، پیشنهادها همدیگر را تعقیب می‌ کنند، شرق غرب را آلوده می‌ کند، پایین و بالا در قالبی از تصاویر و اشیاء ادغام می‌ شوند. جزئیات داخلی به طور یکپارچه پیوند رم با تاریخ خود و ژاپن با سنت خود را توصیف می کند.

دو سطح داستانی که توسط طراح استفاده شده است. تصویر فیگوراتیو، که ارجاعات لاتین و ژاپنی را با استفاده آزادانه از شمایل‌ نگاری مربوطه ترکیب می‌ کند، و چراغ‌ ها، که با زیبایی‌ شناسی پاپ، همه چیز را به یک بعد بزرگ شهری و معاصر منتقل می‌ کنند.

این پروژه به طور مساوی دو دنیایی را که قصد دارد با هم متحد کند، بیان می کند. گیشاها و کشتی گیران سومو، با روکش ابریشمی روی روکش سیاه و سفید، پیشخوان و دیوار بطری را می پوشانند.

در مقابل، یک دیوار تمام قد طاق‌ های آمفی‌ تئاتر فلاویان را به یاد می‌ آورد. (اما همچنین نماهای میدان کولوسئوم یا Palazzo della Civiltà Italiana به یورو) و به عنوان نمایشی از چهره‌ های مشهورترین امپراتوران روم عمل می‌ کند.

نورپردازی و برجسته سازی امپراتوری

سقف آینه ای اتاق را تقویت می کند، نورها را چند برابر می کند و به شما امکان می دهد در زمان و مکان سفر کنید. درام‌ های ستون‌ های دوریک که در ۴۵ درجه بریده شده‌ اند. از پایه بازتابی خودنمایی می‌ کنند، به نظر می‌ رسد که پایین و بالا به لطف بازی نورهایی که پیکتوگرام‌ های ژاپنی را در قسمت برش ستون که به سقف قلاب شده است، معنای خود را از دست می‌دهند.

با نشستن پشت میزها، حس مشاهده انجمن های امپراتوری از بالا است. در ترکیب ارجاعات، اختلاط احساساتی را می خوانیم که انسان ها را در همه عرض های جغرافیایی و در همه زمان ها جان می بخشد.

هونو سرگیجه‌ ای از الهامات است که با رنگ‌ هایی که آبی فیروزه‌ ای دیوار کولوسئوم را در بر می‌ گیرد و تا صورتی سالمون پیش می‌ رود که توسط گچ‌ کاری‌ های برخی ساختمان‌ های زیبا در مرکز تاریخی گرفته شده است، برجسته می‌ شود.

جمع بندی نهایی

این پروژه یک تجربه همه جانبه را در اطراف مهمانان و مخاطبان در زیبایی ملاقات جهان های دور ایجاد می کند و خود را به عنوان محیطی ایده آل برای سفری غیرمنتظره و فراموش نشدنی ارائه می دهد.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه دکوراسیون داخلی رستوران با استفاده از مضامین فرهنگی دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: archilovers

تعداد بازدید: 144

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *