دکوراسیون داخلی آشپزخانه: آشپزخانه جزیره ای با نورپردازی ویژه

دکوراسیون آشپزخانه،آشپزخانه جزیره ای،طراحی داخلی آشپزخانه

دکوراسیون داخلی آشپزخانه: آشپزخانه جزیره ای با نورپردازی ویژه

اگر قصد ایجاد تغییرات کلی، طراحی دکوراسیون مجدد و بازسازی در منزل خود را دارید، برای قسمت آشپزخانه ی خانه ی شما ایده های خوبی داریم. امروز آشپزخانه جزیره ای جای خود را در طراحی خانه ها باز کرده است و طراحان نیز در طراحی های خود از این سبک آشپزخانه بهره می برند. به عبارت دیگر در طراحی دکوراسیون خانه های مدرن، نسل آشپزخانه ها عوض شده است و کمی تغییر نموده است. این تغییر به سمت آشپزخانه های جزیره ای رفته است.

ما در این قسمت برای شما نمونه های آشپزخانه جزیره ای را گردآوریده ایم که با متریال های مختلفی مانند کورین و چوب کار شده اند و همچنین دارای نورپردازی ویژه و منحصر بفرد هستند. تاثیری که یک آشپزخانه ی مدرن در دکوراسیون داخلی خانه ی شما خواهد گذشت، بی تردید بسیار زیاد است. امیدواریم از ایده های ارائه شده در این قسمت استفاده کنید. همچنین در انتها لینک هایی از نمونه های آشپزخانه ی های مدرن جزیره ای گرد آوری و قرار داده شده است که می توانید آنها را نیز بررسی نمایید.

دکوراسیون آشپزخانه،آشپزخانه جزیره ای،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،آشپزخانه جزیره ای،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،آشپزخانه جزیره ای،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،آشپزخانه جزیره ای،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،آشپزخانه جزیره ای،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،آشپزخانه جزیره ای،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،آشپزخانه جزیره ای،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،آشپزخانه جزیره ای،طراحی داخلی آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه،آشپزخانه جزیره ای،طراحی داخلی آشپزخانه

 

مطالب مشابه در مورد آشپزخانه جزیره ای:

دکوراسیون آشپزخانه: ۱۲ ایده برای پنجره ی آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه، ۲۲ نمونه کانتر آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه: ۱۵ آشپزخانه مدرن و ساده

دکوراسیون آشپزخانه: ۲۵ نمونه آشپزخانه جزیره ای

طراحی داخلی آشپزخانه، بررسی ۱۵ طرح

آشپزخانه جزیره ای،نمونه های طراحی و دکور آشپزخانه

۱۲ نمونه ی کانتر و جزیره برای آشپزخانه مدرن

 

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Contemporist

تعداد بازدید: 1,309

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *