دکوراسیون اداری شرکت Ancestry، ایجاد فضای کاری با سبک صنعتی

سبک صنعتی در دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری شرکت Ancestry، ایجاد فضای کاری با سبک صنعتی

معماری: استودیو Rapt

موقعیت:  آمریکا، Lehi

مساحت: ۱۲۰۰ متر مربع

سال: ۲۰۱۶

استودیو Rapt برای دفتر جدید شرکت Ancestry در شهر Lehi طراحی کرده است. دفتر سابق این شرکت در سانفرانسیسکو رانیز استودیو طراحی کرده بود. هریک از ما که زندگی کرده و نفس می کشیم، دارای مجموعه ای از اطلاعات می باشیم. شرکت Ancestry می تواند این داده ها یا هرگونه داده ای رابه طور واقعی و یا داستانی مرتبط با انسان تبدیل کند. این شرکت خود داستانی از یک خانواده، اصالت، مهاجرت و سایر جزئیات وابسته به آن است.

برای ایجاد دکوراسیون اداری ایده آل، استودیو Rapt تمامی اجزای آن را گرد هم می آورد، و ایده های انتزاعی را به اشیایی قابل دیدن و لمس کردن تبدیل می کند. این بدان معناست که قصد داشتندکه هم برای کارمندان جوان و هم قدیمی آن فضایی را طراحی کنند که  مانند خانه دوم آن ها باشد.

در سراسر ساختمان شما می توانید پرتره کارمندان ارشد را با عکس های آرشیو شده از بستگانشان که در وبسایت یافت می شود، تماشا کنید. در نقطه ورود به ساختمان در بخش لابی، یک اینستالیشن گرافیگی چند رنگ و چند منظوره دیده می شود. رنگ های مختلف، نژادهای جمعیت های مختلف را نشان می دهند، همانطور که ممکن است در نقشه ای که مهاجرت در طول زمان نشان داده می شود را مشاهده کنید. از آنجا که رنگ ها تکرار می شوند، یک نوع میراث جهانی مشترک را نشان می دهد. این یکی از نمونه های بسیاری از ارتباط بین خانواده و نسب اخلاقی جهانی است. 

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

سبک صنعتی در دکوراسیون اداری سبک صنعتی در دکوراسیون اداری سبک صنعتی در دکوراسیون اداری سبک صنعتی در دکوراسیون اداری سبک صنعتی در دکوراسیون اداری سبک صنعتی در دکوراسیون اداری سبک صنعتی در دکوراسیون اداری سبک صنعتی در دکوراسیون اداری سبک صنعتی در دکوراسیون اداری سبک صنعتی در دکوراسیون اداری سبک صنعتی در دکوراسیون اداری

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Officesnapshot

تعداد بازدید: 319

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *