بهترین طراحی داخلی دفترکار مدرن

بهترین طراحی داخلی دفترکار مدرن

طراحی و دکوراسیون دفتر کار با گروه معماری آوگون

در این بخش خط معمار برای کسانی که قصد و تمایل به طراحی و دکوراسیون داخلی دفترکار خود را دارند، مقاله ای کاربردی را آماده ساخته و مجموعه ای از بهترین طراحی داخلی دفترکار را برای کابران عزیز گرامی جهت ایده گرفتن ارائه خواهد داد. اگر توجه کرده باشید در چند دهه ی اخیر، طراحی و دیزاین دفاتر کاری، ارگان ها و سازمان های دولتی نسبت به گذشته متفاوت شده است. شاید بر ای شما هم این سوال پیش آید که چه عاملی باعث شده تا طراحی و چیدمان محیط کار و فضاهای اداری بدین گونه تغییر یابد. همانطور که می دانید کارمندان به طور میانگین روزانه ۸ ساعت و حتی بیش تر از آن در محل کار خود حضور دارند. به عبارتی می توان گفت که آن ها حدود یک سوم از روز خود را در محیط کارشان می گذرانند. به عبارتی محیط کار، خانه ی دوم آن ها محسوب می شود و باید این محیط همانند فضای خانه برای کارمندان راحت باشد تا عملکرد شان بالاتر رفته و درنتیجه بازدهی کار افزایش یابد. از طرفی دیگر کارشناسان اشاره می کنند که نوع سازماندهی، تقسیم بندی فضایی، انتخاب رنگ، نورپردازی و تهویه محیط کار بر روحیه و نحوه ی عملکرد کارمندان به طور مستقیم تأثیر می گذارد. مهم تر از همه این که نوع طراحی و دکوراسیون داخلی دفترکار شما معرف هویت، شخصیت و نام تجاری شما می باشد و می تواند در جلب نظر مشتریان و مراجعه کنندگان و قراردادهای مهم تأثیر بسزایی داشته باشد.

از این رو اگر قصد راه اندازی یک شرکت را دارید و یا این که در حال حاضر یک شرکت فعال دارید جهت افزایش بازدهی عملکرد و موفقیت در تجارت خود، توصیه می کنیم که طراحی و دکوراسیون داخلی کاربردی و زیبا آن را در درجه اول الویت خود قرار دهید. طراحی و کوراسیون داخلی اداری موضوعی نیست که به سادگی بتوان از انجام آن بر آمد. انجام این امر نیاز به طراحی توسط یک مجموعه ای متخصص و قوی در این زمینه دارد. مجموعه ای که به تمامی نکات و اصول مرتبط با طراحی داخلی مانند تقسیم بندی فضایی، انتخاب رنگ، نورپردازی مسلط بوده و علاوه بر این در زمینه ی اجرا و انتخاب متریال نیز تخصص و تجربه ی کافی را داشته باشد. بدین ترتیب شما بایستی در انتخاب طراح و تیم اجرایی برای بازسازی طراحی داخلی دفترکار خود مواردی که ذکر شد را در نظر داشته باشید. گروه معماری آوگون با فعالیت در زمینه معماری و طراحی داخلی آماده ی ارائه خدمات طراحی و اجرا از صفر تا صد می باشد. اعضای این مجموعه توانمند در طراحی و دکوراسیون انواع فضاهای داخلی مسکونی، اداری، تجاری، درمانی و آموزشی می باشند. یکی از تخصص های این دفتر معماری و دکوراسیون داخلی، طراحی فضاهای اداری می باشد. پروژه های این مجموعه در کارنامه فعالیت خود ثبت کرده، به لحاظ بصری زیبا و جذاب و متناسب با استانداردهای فضاهای اداری می باشد. این مجموعه در طی سال های فعالیت خود همیشه سعی بر جلب رضایت کارفرما داشته و طرح هایی که ارائه داده به لحاظ کیفی و اجرا دارای کیفیت مطلوب می باشد. شما می توانید جهت داشتن بهترین طراحی داخلی دفترکار مدرن با مشاوران و کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

شماره تماس دفتر معماری آوگون:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

بهترین طراحی داخلی دفترکار مدرن با گروه معماری آوگون

همانطور که در بالا بان اشاره کردیم طراحی و دکوراسیون مناسب فضاهای اداری عملکرد افراد را بالابرده و باعث می شود تا بازدهی کار افزایش یابد و از طرفی نیز نوع دکوراسیون دفتر شما معرف شخصیت و هویت نام تجاری شما می باشد و نشان دهنده ی اقتدار و تخصص شما در حرفه ی خود می باشد. از این رو شما باید طراحانی را انتخاب کنید که در زمینه طراحی و دکوراسیون داخلی فضاهای اداری تجربه و تخصص کافی را داشتته و متناسب با تخصص و نوع تجارت شما فضای دفتر را طراحی نمایند. گروه معماری آوگون با داشتن سال ها تخصص در زمینه ی معماری و دکوراسیون داخلی انواع فضاها با کاربری های مختلف آماده است تا فضایی زیبا، جذاب و کاربردی را برای محیط کاری شما طراحی کنند. علاوه بر طراحی، این مجموعه با به کار گرفتن مجریان متخصص و توانمند آماده ی ارائه ی خدمات اجرای  پروژه های شما می باشد. کارشناسان و طراحان گروه معماری آوگون، این تضمین را به شما خواهند داد تا پروژه های شما را در بهترین و با کیفیت ترین وضعیت مطلوب طراحی و به اجرا خواهند آورد. شما می توانید جهت برقراری ارتباط و مشاوره با کارشناسان این مجموعه با شماره های زیر تماس حاصل نمایید:

شماره تماس دفتر معماری آوگون:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

نمونه کارهای آوگون در زمینه طراحی داخلی دفترکار

در این بخش خط معماری برخی از پروژه هایی که در سال اخیر توسط گروه معماری آوگون طراحی و به اجرا رسیده را به اشتراک خواهد گذاشت. شما می توانید این نمونه ها را از نزدیک دیده و کیفیت طراحی، سبک دکوراسیون و تخصص طراحی را از نزدیک ملاحظه و بررسی نمایید و با خیالی آسوده و اطمینان خاطر طراحی و اجرای پروژه ی خود را به این مجموعه بسپارید. لازم به ذکر است که پروژه هایی که این مجموعه طراحی کردند، بالغ بر نمونه هایی هستند که در ادامه به اشتراک خواهیم گذاشت، لذا شما می توانید جهت مطالعه و بررسی سایر نمونه ها به وبسایت آوگون مراجعه نموده و سایر پروژه های طراحی شده توسط این مجموعه را مشاهده نمایید:

Avgoon.org

طراحی داخلی دفترکار شرکت پناه صنعت

طراحی داخلی دفترکار صادقی

طراحی داخلی دفترکار سعادت آباد

طراحی داخلی دفترکار یوسف آباد

همانطور که ملاحظه نمودید، پروژه هایی طراحی شده توسط گروه معماری آوگون را به اشتراک گذاشتیم، حال اگر شما تمایل دارید تا طراحی پروژه ی خود را به این مجموعه بسپارید، جهت آشنایی بیش تر شما با روند و نحوه برقراری ارتباط با مجموعه و تسریع در انجام پروژه تان، مراحل و روند کار را به طور خلاصه شرح خواهیم داد.

روند طراحی و اجرای دکوراسیون اداری توسط گروه معماری آوگون به چه صورت انجام می گیرد؟

داشتن اطلاعات اولیه در ارتباط با نحوه ی برقراری ارتباط باعث می شود تا پروژه ی شما با سرعت بیش تری پیش رفته و شما هم در زمان و هم در هزینه های بازسازی و طراحی داخلی صرفه جویی کرده اید. روندکار با گروه معماری آوگون نیز از قبیل زیر می باشد:

ارتباط اولیه از طریق تماس تلفنی: در این مرحله تما به واسطه ی شماره ۰۲۱۸۸۷۲۸۱۲۴ با کارشناسان و مشاوران آوگون تماس گرفته و اطلاعات اولیه مانند موقعیت پروژه، متراژ و وضعیت موجود را مطرح می نمایید. در صورت تمایل با اعضای طراحی قرار جلسه ی حضوری گذاشته خواهد شد.

برقراری جلسه حضور و انعقاد قرارداد طراحی: در این جلسه تبادل اطلاعات صورت گرفته، خواسته ها و نیازها شما مطرح شده و حتی در مواردی بازدید از پروژه نیز صورت می گیرد. بعد از این که میان دو طرف توافق صورت گرفت، قرارداد اولیه بسته شده و مرحله ی طراحی آغاز می شود.

آغاز طراحی تا تأیید طرح نهایی: در این مرحله با توجه به فضا و خواسته های شما طرح های متعددی توسط اعضای طراحی اتود و به شما ارائه خواهد شد. در این فاصله جلسات متعددی میان شما تیم طراحی برگزار و تغییرات لازم اغعمال شه تا طرح نهایی به تأیید شما برسد.

تخریب و آغاز اجرا: پس از این که طرح نهایی به تأیید شما رسید، عملیات تخریب و به دنبال آن اجرای پروژه آغاز خواهد شد. اجرای پروژه می تواند هم توسط گروه معماری آوگون صورت پذیرد یا این که با نظارت آن ها توسط سایر تیم های اجرایی انجام پذیرد. در هر صورت گروه معماری آوگون از همان آغاز عملیات طراحی تا تکمیل پروژه و ساکن شدن کارمندان، همراه کارفرمایان گرامی خواهند بود.

ملاحظه نمودید که بازسازی و طراحی داخلی فضاهای اداری دارای نکات ریز و درشتی است که دانستن آن ها می تواند شما را در رسیدن به طرح موردنظر راهنمایی کند و شما نیازهای خود را بهتر بشناسید و در نتیجه فضایی زیبا و عملکردگرایی را برای خود و کارمندانتان طراحی کنید. نکات مهم و اساسی که در طراحی و دکوراسیون دفترکار باید در نظر داشته باشید به شرح زیر می باشد:

_ تقسیم بندی فضایی

_ طراحی پلان باز یا پلان بسته

_ رنگ در فضای کاری

_ نوپردازی فضاهای اداری

چه سبکی برای طراحی داخلی فضای کاری مناسب می باشد!

انتخاب صحیح سبک دکوراسیون داخلی تأثیر بسزایی بر فضای کاری و معرفی نام تجاری شما خواهد داشت. شما باید سبکی را انتخاب نمایید که متناسب با زمینه ی تجارت شما باشد و با آن در هماهنگی کامل باشد. به طور عمده در میان سبک های دکوراسیون داخلی سبک هایی چون مدرن، مینیمال، صنعتی و در برخی از موارد سبک کلاسیک طرفداران زیادی دارد. شما با شناخت کامل این سبک ها و زمینه فعالیت خود می توانید مناسب ترین سبک ها را برای محیط دفتر خود انتخاب نمایید. در ادامه خلاصه ای از ویژگی سبک هایی که بدان اشاره شد را شرح خواهیم داد:

سبک مدرن: ظهور اصطلاح سبک مدرن از اوایل سده نوزده در هنر رواج یافت و بعد از مدت زمان کوتاهی این اصطلاح در معماری و دکوراسیون داخلی نیز راه یافت. خصوصیات و ویژگی های بارز و منحصر به فرد سبک مدرن می توان به خطوط مستقیم و صاف، کاربرد حداقل تزئینات، پالت رنگی ساده و روشن و فضای پر نور و استفاده از متریالی چون شیشه، فلز و استیل می توان اشاره کرد. این سبک به دلیل کاربردی بودن و هزینه های اجرای نسبتا پایینی که دارد، مورد استقبال قرار می گیرد.

سبک مینیمال: از ویژگی های بارز سبک مینیمال در دکوراسیون داخلی، سادگی و استفاده از حداقل اشیا می باشد. طراحان بر اساس شعار معروف این سبک دکوراسیون “کمتر بیش تر است” به دیزاین فضای مورد نظر خود می پردازند. بدین صورت که فقط اشیا و لوازم مورد نیاز در فضا قرار می گیرد و از افزودن اشیا و مبلمان بی استفاده پرهیز می شود. معمولا در این سبک از پالت رنگی محدود به یک یا دو رنگ می باشد. این سبک دکوراسیون اغلب برای فضاهای اداری کوچک کاربردی می باشد، زیرا باعث می شود تا فضاهای کوچک، بزرگتر و دلباز تر به نظر برسند.

سبک صنعتی: در سال های اخیر سبک دکوراسیون صنعتی به سبب جذابیت ها و ویژگی هایی که دارد توجه بسیاری از افراد را در طراحی فضاهای داخلی به خود جلب کرده است. باید بگوییم که سبک صنعتی در دکوراسیون از انبارهای صنعتی و کارخانه ها برای طراحی فضاها الهام گرفت است. در فضاهایی با سبک طراحی صنعتی عموما آجرها و لوله کشی و سیم کشی ها در معرض دید هستند. همانطور که از نامش پیداست و کارشناسان اشاره می کنند، شرکت های صنعتی مناسب می باشد. از طرفی دیگر به سبب هزینه های پایین تر آن، توجه بسیار از صاحبان شرکت ها را به خود جلب کرده است.

سبک کلاسیک: طراحی و دکوراسیون با سبک کلاسیک، حاصل ترکیب سبک های داخلی یونانی و رومی است. به طور معمول سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک با عواملی چون هماهنگی، تعادل و نظم کامل خود را نشان می دهد. طراحی فضایی با سبک کلاسیک بدان معناست که شما می خواهید فضایی با حال و هوای دکوراسیون دوره روکوکو، ویکتوریایی و سایر سبک های موجود در این دوران ایجاد نمایید. سبک کلاسیک ویژگی های منحصر به فردی دارد که با گذشت مدت زمان طولانی از رواجش از روند خارج نشده و همانطور که کارشناسان طراحی و دکوراسیون داخلی بدان اشاره می نمایند، همیشه به عنوان یک سبکی محبوب و مورد علاقه افراد در الویت قرار می گیرد.

ترتیب، تقارن و تعادل، نقطه کانون، رنگ ها و متریال طبیعی، استفاده از پارچه های ظریف از جمله ویژگی های بارز سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک می باشد.

لازم به ذکر است که طراحی و دکوراسیون داخلی دفتر کار با این سبک به دلیل استفاده از اشیا و مصالح ارزشمند و گران قیمت، هزینه های بالایی را خواهد داشت. اگر برای طراحی و بازسازی دفترکار خود بودجه ای بالا را در نظر گرفته اید، می توانید از این سبک استفاده نمایید.

هزینه های طراحی و بازسازی دفترکار به چه صورت محاسبه می شود

هزینه های مرتبط با طراحی واجرای دکوراسیون اداری از فاکتورهای می باشند که شما به عنوان کارفرما باید در نظر داشته باشید. عوامل مختلفی بر هزینه های نهایی شما به طور مستقیم تأثیر خواهند گذاشت از جمله متراژ فضای مورد نظر، سبک دکوراسیون، کیفیت مصالح و مبلمان مورداستفاده و همچنین شهر و دستمزد کارگران از عوامل تأثیر گذار بر بودجه ی نهایی شما می باشند. از طرفی دیگر با توجه به این که در چند سال اخیر قیمت متریال و مبلمان اداری نوسان داشته، نمی توان قیمت قطعی اعلام کرد. اما طراحان به طور تقریبی هزینه های طراحی و اجرا را محاسبه کرده و اطلاع شما خواهند رساند.سپردن طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اداری به طراحان و متخصصان این امر به نفع شما می باشد. طراحان با توجه به تجربه ای که دارند، می توانند با توجه به بودجه ی اصلی شما هزینه ها را مدیریت کنند. آن ها همیشه سعی بر این دارند تا پروژه ها به نفع کارفرمایان بوده و با حداقل هزینه ها، حداکثر کیفیت را برای آن ها ارائه دهند، اگر چه ممکن است که شما هزینه ای را به صورت اضافی برای این کار پرداخت کنید، اما در عوض از پرداخت هزینه های جانبی معاف خواهید بود. شما می توانید برای برآورد تقریبی هزینه های بازستزی پروژه ی اداری خود با کارشناسان و طراحان گروه معماری آوگون تماس بگیرید. اعضای گروه معماری آوگون همواره با در نظر گرفتن بودجه کارفرما طرح های با کیفیتی را ارائه می دهند و سعی بر جلب توجه و مهم تر از همه رضایت آن ها را دارند. جهت مشاوره و برآورد هزینه های بهترین طراحی داخلی دفترکار مدرن با شماره های زیر تماس بگیرید.

شماره تماس دفتر معماری آوگون:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

 

مجموعه ای از بهترین طراحی داخلی دفترکار مدرن

خط معمار در ادامه مجموعه ای از جدید ترین و بهترین طراحی داخلی دفترکار مدرن را آماده ساخته و ارائه خواهد داد. شما می توانید از این نمونه ها ایده گرفته و در طراحی پروژه های خود استفاده نمایید. اکنون شما رابه دیدن تصاویر بهترین طراحی داخلی دفترکار مدرن دعوت می نماییم. همراه ما در خط معمار باشید.

در این بخش نکات مهم و کاربردی را که شما در بازسازی دفتر کار خود بدان نیاز داشتید را مطرح کرده و در ادامه آن مجموعه ای از بهترین طراحی داخلی دفترکار مدرن را به اشتراک گذاشتیم.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع:Archdaily

تعداد بازدید: 152

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *