بررسی ۵ نمونه طراحی داخلی آپارتمان کوچک، بخش ۵

طراحی داخلی منزل کوچک،دکوراسیون منزل کوچک،دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک

بررسی ۵ نمونه طراحی داخلی آپارتمان کوچک، بخش ۵

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی ۵ آپارتمان کوچک بیاندازیم. آپارتمان هایی که همگی به سبک مدرن هستند. در هر بخش یک آپارتمان مورد بررسی قرار خواهد گرفت. چنانچه قصد طراحی داخلی آپارتمان دارید، بد نیست نگاهی به ایده های ارائه شده در این آپارتمان ها بیاندازید و از آنها در طرح خود ایده بگیرید.

در چهار بخش اول، ۴ آپارتمان ارائه شده اند که از طریق لینک های زیر می توانید آن را بررسی نمایید:

بررسی ۵ نمونه طراحی داخلی آپارتمان کوچک، بخش ۱

بررسی ۵ نمونه طراحی داخلی آپارتمان کوچک، بخش ۲

بررسی ۵ نمونه طراحی داخلی آپارتمان کوچک، بخش ۳

بررسی ۵ نمونه طراحی داخلی آپارتمان کوچک، بخش ۴

آپارتمان پنجم:

دیزاین آپارتمان پنجم توسط گروه معماری Sergey Hrabrovsky صورت گرفته است. این آپارتمان را می توان و تعادلی از دو رنگ و انرژی سرد و گرم دانست. استفاده از رنگ خاکستری به عنوان رنگ اصلی، فضا را به سمت سردی خواهد برد و چوب به عنوان یک متریال گرم و زنده، گرمای فضا را تامین خواهد نمود و طراح با استفاده از متریال چوب در کف فضا و مبلمان، سعی در ایجاد تعادل انرژی داشته است.

در ادامه دعوت می کنیم، تصاویر این آپارتمان را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی منزل کوچک،دکوراسیون منزل کوچک،دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک طراحی داخلی منزل کوچک،دکوراسیون منزل کوچک،دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک طراحی داخلی منزل کوچک،دکوراسیون منزل کوچک،دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک طراحی داخلی منزل کوچک،دکوراسیون منزل کوچک،دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک طراحی داخلی منزل کوچک،دکوراسیون منزل کوچک،دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک طراحی داخلی منزل کوچک،دکوراسیون منزل کوچک،دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 741

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *