بررسی ۵ نمونه طراحی داخلی آپارتمان کوچک، بخش ۲

طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل

بررسی ۵ نمونه طراحی داخلی آپارتمان کوچک، بخش ۲ –

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی داخلی ۵ آپارتمان کوچک بیاندازیم. آپارتمان هایی که همگی به سبک مدرن هستند. در هر بخش یک آپارتمان مورد بررسی قرار خواهد گرفت. چنانچه قصد طراحی داخلی آپارتمان دارید، بد نیست نگاهی به ایده های ارائه شده در این آپارتمان ها بیاندازید و از آنها در طرح خود ایده بگیرید.

در بخش اول آپارتمان اول ارائه شده که از طریق لینک زیر می توانید آن را بررسی نمایید:

بررسی ۵ نمونه طراحی داخلی آپارتمان کوچک، بخش ۱

آپارتمان دوم:

دیزاین آپارتمان دوم توسط گروه معماری Lugerin Architects صورت گرفته است. در بدو ورود به آپارتمان، در قسمت سمت چپ راهروی ورودی، یک کلوزت برای لباس ها در نظر گرفته شده است. پس از ورود با فضای نشیمن کوچک روبرو هستیم. یک طرف نشیمن، آجر بصورت اکسپوز در فضا کار شده است که حس و حال خاص و متفاوتی به فضا می دهد. دیوار سمت راست نیز هم برای فضای پروژکت کردن تصویر در نظر گرفته شده است و هم اینکه در دیوارهای کشویی اتاق خواب که با یراق ریلی کار شده اند، روی آن قرار می گیرند. از آنجایی که تصاویر کاملا گویا هستند، از توضیح بیشتر صرفه نظر می کنیم.

تنها نکته اینکه این آپارتمان نسبت به آپارتمان بخش اول که تم رنگی مونوکرومیک داشت، حس زند تر و پر انرژی تری دارد و این بدلیل استفاده از متریال های چوب و آجر در فضا است.

طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل طراحی داخلی آپارتمان کوچک،دکوراسیون آپارتمان کوچک،دکوراسیون منزل

 

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Home Designing

تعداد بازدید: 1,060

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *