بررسی طراحی داخلی دو آپارتمان به سبک اسکاندیناوی

طراحی داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی،دکوراسیون داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی

بررسی طراحی داخلی دو آپارتمان به سبک اسکاندیناوی

در این بخش قصد داریم نگاهی به دو آپارتمان بیاندازیم که بر اساس سبک اسکاندیناوی دیزاین شده اند. در گذشته بارها، در مورد این سبک در وب سایت خط معمار صحبت شده است، ویژگی های این سبک برشمرده شده و نمونه هایی از طراحی داخلی به این سبک ارائه شده است. اما برای یادآوری، سبک اسکاندیناوی، به مینیمال بودن معروف است. در این سبک تمام اشیا را ساده و در عین حال با کارایی و عملکرد بالا انتخاب می کنند. استفاده از خطوط ترد و شکننده، راحتی، زیبایی و وضوح از دیگر ویژگی های سبک دکوراسیون داخلی اسکاندیناوی می باشد. سبک اسکاندیناوی از سال ۱۹۵۰ از دانمارک، نروژ، سوئد و فنلاند آغاز شد. این جنبش معماری بر اساس مینیمالیسم و سادگی شکل گرفت. این سبک بیشتر بر عملکرد تأکید دارد تا مدرن بودن و معاصر بودن صرف.

با این مقدمه دعوت می کنیم این دو آپارتمان را مورد بررسی قرار دهید.

طراحی آپارتمان اول: طراحی این آپارتمان توسط استدیو طراحی LVI Studio صورت گرفته است. فضای نشیمن این آپارتمان بزرگ و بسیار روشن است. استفاده از رنگ سفید روی دیوارها و سقف در کنار استفاده از پنجره ها و نورگیرهای بزرگ سبب روشن شدن فضا شده است. مبلمان و دکوراسیون، به نحوی انتخاب شده اند فضای نشیمن، بسیار دلچسب است و حس خوش آمد گویانه دارد. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این آپارتمان و طراحی آن را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی،دکوراسیون داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی،دکوراسیون داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی،دکوراسیون داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی،دکوراسیون داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی،دکوراسیون داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی،دکوراسیون داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی،دکوراسیون داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی،دکوراسیون داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی،دکوراسیون داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی،دکوراسیون داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی،دکوراسیون داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی

طراحی آپارتمان دوم:

طراحی آپارتمان دوم توسط Aleksandr Andreychikov صورت پذیرفته است. آپارتمان دوم نیز، مشابه آپارتمان اول، روشن و دارای پنجره های بزرگی در فضای نشیمن می باشد. این نورگیرها با رنگ سفید دیوارها ترکیب شده و در نهایت، فضایی روشن خواهیم داشت که در تصاویر مشاهده می نمایید.

طراحی داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی،دکوراسیون داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی،دکوراسیون داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی،دکوراسیون داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی،دکوراسیون داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی طراحی داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی،دکوراسیون داخلی منزل به سبک اسکاندیناوی

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 929

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *