بازگشایی فستیوال جهانی معماری (WAF 2017) برای حضور معماران ایرانی

فستیوال جهانی معماری، WAF 2017

بازگشایی فستیوال جهانی معماری (WAF 2017) برای حضور معماران ایرانی –

فستیوال جهانی معماری (WAF) معتبرترین رویداد معماری در سرتاسر دنیاست که هر ساله با حضور سرشناس ترین معماران دنیا در شهر برلین برگزار می گردد. این رقابت در سال ۲۰۱۷ در روزهای ۱۵ تا ۱۷ نوامبر (۲۴ تا ۲۶ آبان ماه) برگزار خواهد شد.

در سالهای ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷، کشور ایران از لیست شرکت کنندگان در این رقابت کنار گذاشته شده بود. اما در سال ۲۰۱۷ نام کشور ایران به لیست کشورهای شرکت کننده در رقابت برگشته است و معماران ایرانی می توانند در این رقابت بین المللی شرکت کنند.

بر اساس اعلام رسمی WAF از آنجایی زمان ثبت نان در رقابت تمام شده است و در این هنگام معماران ایرانی امکان حضور در رقابت را نداشته اند، پنل جدایی برای معماران ایرانی باز شده است که معماران ایرانی می توانند تا ۲۹ ژوئن (۸ تیر ماه ۹۶) آثار خود را به مسابقه ارسال نمایند.

لازم به ذکر است، با توجه به دیر باز شدن پنل ایران، آثار ارسالی معماران ایرانی در سه سال گذشته، به صورت جداگانه و ملی به رقابت خواهند پرداخت. به این معنا که معماران ایرانی تا فردا وقت دارند آثار خود را به مسابقه ارسال نمایند اما داوری بین پروژه های معماری ایرانی انجام خواهد شد و آثار ایرانی امسال یعنی سال ۲۰۱۷ وارد رقابت بین المللی نخواهند شد. در روز ۱۷ نوامبر در محل برگزاری رویداد، داوری جداگانه ای برای آثار ایرانی انجام خواهد شد و جایزه رقابت به اثر برنده اهدا خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ورود به مسابقه از لینک زیر استفاده نمایید.

https://www.worldarchitecturefestival.com/content/waf-award-iranian-practices-0?search_id=35

 

تحریریه خط معمار

منبع: WAF

تعداد بازدید: 917

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *