بازسازی و دکوراسیون دفتر اداری GBX

باز سازی و دکوراسیون دفتر اداری

بازسازی و دکوراسیون دفتر اداری GBX

معماری: استودیو Vocon

موقعیت: ایالات متحده آمریکا

مساحت: ۲۲۰۰ متر مربع

سال: ۲۰۱۸

شرکت GBX بر روی بدست آوری املاک و مستغلات تاریخی در بازارهای شهری که فرصت دریافت مالیات قابل توجه که انگیزه ای برای احیای زندگی، و رشد اقتصادی محله ها را فراهم می آورد، تمرکز دارد. بر اساس مأموریت اصلی این کمپانی، GBX به دنبال یک املاک تاریخی برای احیای ستاد جدید خود بود. بدین ترتیب آن ها فضایی را برای دفتر جدید خود انتخاب کردند که پیش تر یک کارخانه تولید پوشاک بود. این ساختمان تاریخی در سال ۱۹۱۳ ساخته شده بود و دارای بافت آجری قرمز رنگ هم در داخل و هم در نمای ساختمان می باشد که به نظر می رسد پیش از این چندین بار بازسازی شده بود. در طی بازسازی مجدد آن طراحان فضای فوق العاده خلاقانه، مدرن و محیط کاری که در سه طبقه به هم متصل را برای کارمندان شرکت ایجاد کردند.

هدف اصلی پروژه، طراحی فضای باز و شفافی است که تقریبا از طریق عناصر ساختمانی جدید دیده شوند و ساختار اصلی را با ظاهر مدرن اداری که در یک بستر تاریخی قرار دارد، مشاهده می کند. چالش های اصلی  پروژه های خاصی که در یک ساختمان قدیمی قرار دارند، طبقات ناهموار، ستون های چوبی پیچیده و فضاهای نا متراکم می باشد. این دفتر مرکزی به طور استراتژیک به عنوان مجموعه ای از زمینه های کار شده با شیشه ای و باز در یک محیط داخلی بازسازی شده از عناصر ساختاری در معرض چوب و دیوارهای آجری برنامه ریزی شده بود. سطوح مختلفی از فضای اداری ، یک مجموعه ساختمان سه طبقه را توسط تیم طراحی اجرا شده و  راه پله های زیگزاگی فلزی به صورت بصری به هم متصل شده اند، نشان دهنده شخصیت صنعتی ساختمان می باشند. به بیانی ساده تر می توانیم بگوییم که این دفتر اداری به صورت مجموعه باکس های جدیدی هستند که در باکس های قدیمی ظاهر می شوند.

به گونه ای می توانیم بگوییم که در هر طبقه دفتر مرکزی مدیریت، اتاقا های جلسه، و ایستگاه های کاری در این کمپانی دارای یک طرحی متفاوت می باشند. در امتداد ضلع جنوبی در هر طبقه ما شاهد فضاهای کاری با پلان باز می باشیم.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن تصاویر دعوت می نماییم.

باز سازی و دکوراسیون دفتر اداری باز سازی و دکوراسیون دفتر اداری باز سازی و دکوراسیون دفتر اداری باز سازی و دکوراسیون دفتر اداری باز سازی و دکوراسیون دفتر اداری باز سازی و دکوراسیون دفتر اداری باز سازی و دکوراسیون دفتر اداری باز سازی و دکوراسیون دفتر اداری باز سازی و دکوراسیون دفتر اداری باز سازی و دکوراسیون دفتر اداری باز سازی و دکوراسیون دفتر اداری باز سازی و دکوراسیون دفتر اداری باز سازی و دکوراسیون دفتر اداری باز سازی و دکوراسیون دفتر اداری باز سازی و دکوراسیون دفتر اداری باز سازی و دکوراسیون دفتر اداری باز سازی و دکوراسیون دفتر اداری باز سازی و دکوراسیون دفتر اداری باز سازی و دکوراسیون دفتر اداری باز سازی و دکوراسیون دفتر اداری باز سازی و دکوراسیون دفتر اداری باز سازی و دکوراسیون دفتر اداری باز سازی و دکوراسیون دفتر اداری باز سازی و دکوراسیون دفتر اداری باز سازی و دکوراسیون دفتر اداری باز سازی و دکوراسیون دفتر اداری باز سازی و دکوراسیون دفتر اداری

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Archdaily

تعداد بازدید: 420

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *