ایده های طراحی داخلی آشپزخانه برای خانه های ویلایی

طراحی داخلی آشپزخانه،دکورسیون داخلی آشپزخانه

ایده های طراحی داخلی آشپزخانه برای خانه های ویلایی

ویلاها، طراحی داخلی منحصربفرد خود را دارند. جانمایی فضاها معمولا در ویلا با یک آپارتمان مسکونی متفاوت است. در یک آپارتمان شما، معمولا تمامی فضاهای عمومی و خصوصی را در یک طبقه جای می دهید اما در ویلا معمولا فضاهای خصوصی و عمومی را از یکدیگر جدا می کنند و هر کدام را در طبقه ای قرار می دهند.

بر این اساس، معمولا فضاهای عمومی نظیر نشیمن، فضای ناهارخوری و آشپزخانه معمولا در کنار هم و در یک طبقه قرار می گیرند. از مبحث جانمایی آشپزخانه در ویلا که بگذریم، طراحی آشپزخانه از طراحی داخلی ویلا دور نیست و قطعا طرح این دو، در کنار یکدیگر و در امتداد یکدیگر است.

بنابراین بسته به این که چه طرحی در فضا را دیده اید، همان طرح را برای آشپزخانه ادامه می دهید. به عنوان مثال طراحی داخلی کلاسیک با آشپزخانه مدرن هماهنگی نخواهد داشت!

در این بخش برای شما ایده هایی از طراحی داخلی آشپزخانه هایی گردآوری شده است که مختص فضاهای ویلایی هستند. اگر قصد طراحی آشپزخانه ویلا را دارید، پیشنهاد می کنیم ایده های ارائه شده در این بخش را نیز مورد بررسی قرار دهید.

اول اینکه در این طرح های ارائه شده، متریال های متفاوتی مورد استفاده قرار گرفته اند. شما می توانید در این طرح ها، متریال هایی نظیر بتن اکسپوز، چوب، MDF، کورین ، کوارتز و … را مشاهده نمایید. دوم اینکه در طراحی آشپزخانه پیشنهاد می کنیم از جزیره استفاده کنید. استفاده از جزیره در آشپزخانه قوایدی دارد که در بخش دیگر، مفصل به آن خواهیم پرداخت.

طراحی داخلی آشپزخانه،دکورسیون داخلی آشپزخانه طراحی داخلی آشپزخانه،دکورسیون داخلی آشپزخانه طراحی داخلی آشپزخانه،دکورسیون داخلی آشپزخانه طراحی داخلی آشپزخانه،دکورسیون داخلی آشپزخانه طراحی داخلی آشپزخانه،دکورسیون داخلی آشپزخانه طراحی داخلی آشپزخانه،دکورسیون داخلی آشپزخانه طراحی داخلی آشپزخانه،دکورسیون داخلی آشپزخانه طراحی داخلی آشپزخانه،دکورسیون داخلی آشپزخانه طراحی داخلی آشپزخانه،دکورسیون داخلی آشپزخانه طراحی داخلی آشپزخانه،دکورسیون داخلی آشپزخانه طراحی داخلی آشپزخانه،دکورسیون داخلی آشپزخانه طراحی داخلی آشپزخانه،دکورسیون داخلی آشپزخانه طراحی داخلی آشپزخانه،دکورسیون داخلی آشپزخانه طراحی داخلی آشپزخانه،دکورسیون داخلی آشپزخانه طراحی داخلی آشپزخانه،دکورسیون داخلی آشپزخانه طراحی داخلی آشپزخانه،دکورسیون داخلی آشپزخانه

 

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 5,113

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *