کنسول های متفاوت و خلاقانه در دکوراسیون منزل

دکوری منزل،اکسسوری منزل،کنسول برای دکوراسیون داخلی

کنسول های متفاوت و خلاقانه در دکوراسیون منزل

به عنوان یک طراح، کار دکوراسیون داخلی نیز بخشی از کار شما خواهد بود. وقتی یک منزل مسکونی را طراحی می نمایید، قطعا نیاز خواهید داشت به لوازم منزل، مبلمان، دکوراسیون و اکسسوری های دکور نیز دقت نمایید. از این رو در این بخش بر آن شدیم تا ۲۰ نمونه کنسول نسبتا خلاقانه را ارائه کنیم. اگر قصد دارید در طراحی های خود از کنسول استفاده نمایید یا حداقل قصد مشاهده و بررسی نمونه هایی را دارید که در آنها از کنسول به عنوان یک عنصر دکوراتیو بهره گرفته شده است، دعوت می کنیم ایده های ارائه شده را مشاهده و بررسی نمایید.

این کنسول ها می توانند در فضای کنار اتاق نشیمن، اتاق خواب و یا هر فضایی دیگر که صلاح می دانید استفاده شوند. سعی بر این بوده است کنسول های مناسب با سبک های مختلف طراحی ارائه گردد. چرا که برای سبک کلاسیک، قطعا نیاز به کنسول کلاسیک خواهید داشت و همینطور برای مدرن. برای ساخت این کنسول ها نیز از متریال هایی نظیر چوب، شیشه، سنگ و … بهره گرفته شده است. با خط معمار همراه باشید.

دکوری منزل،اکسسوری منزل،کنسول برای دکوراسیون داخلی دکوری منزل،اکسسوری منزل،کنسول برای دکوراسیون داخلی دکوری منزل،اکسسوری منزل،کنسول برای دکوراسیون داخلی دکوری منزل،اکسسوری منزل،کنسول برای دکوراسیون داخلی دکوری منزل،اکسسوری منزل،کنسول برای دکوراسیون داخلی دکوری منزل،اکسسوری منزل،کنسول برای دکوراسیون داخلی دکوری منزل،اکسسوری منزل،کنسول برای دکوراسیون داخلی دکوری منزل،اکسسوری منزل،کنسول برای دکوراسیون داخلی دکوری منزل،اکسسوری منزل،کنسول برای دکوراسیون داخلی دکوری منزل،اکسسوری منزل،کنسول برای دکوراسیون داخلی دکوری منزل،اکسسوری منزل،کنسول برای دکوراسیون داخلی دکوری منزل،اکسسوری منزل،کنسول برای دکوراسیون داخلی دکوری منزل،اکسسوری منزل،کنسول برای دکوراسیون داخلی دکوری منزل،اکسسوری منزل،کنسول برای دکوراسیون داخلی دکوری منزل،اکسسوری منزل،کنسول برای دکوراسیون داخلی دکوری منزل،اکسسوری منزل،کنسول برای دکوراسیون داخلی دکوری منزل،اکسسوری منزل،کنسول برای دکوراسیون داخلی دکوری منزل،اکسسوری منزل،کنسول برای دکوراسیون داخلی دکوری منزل،اکسسوری منزل،کنسول برای دکوراسیون داخلی

تحریریه خط معمار

شرکت دکوراسیون داخلی آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,718

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *