معرفی ۲۳ نمونه از راه پله مارپیچی مدرن

راه پله مارپیچی در دکوراسیون داخلی

معرفی ۲۳ نمونه از راه پله مارپیچی مدرن

امروزه راه پله های مارپیچی مدرن جزء کاربردی ترین نوع راه پله ها می باشد. زیرا می توانند به گونه های متفاوتی دیده شوند و مهم تر از همه زیبایی بی نظیر آن ها می باشد. استفاده از این گونه راه پله ها در فضاهای کوچک بسیار کاربردی می باشد.  به علاوه تأثیر به سزایی نیز در دکوراسیون داخلی دارد.

در گذشته از این نوع راه پله ها برای تزئین عمارت ها و کاخ ها استفاده می کرده اند. امروزه نیز ما این نوع راه پله ها را در خانه های لوکس، برخی رستوران ها و هتل ها مشاهده می کنیم. آن ها می توانند به صورت بلند، باریک و کامل حتی در فضاهای کوچک به کار روند. این نوع راه پله غالبا  از جنس چوبی، سنگی ، فلزی و ..می باشند. به علاوه اینگونه راه پله های مارپیچی می توانند گسترده، بزرگ و به صورت مجسمه گونه  جزئی از تزئینات منزل به حساب آیند. پیش تر خط معمار مطلبی راجع به استفاده از این نوع راه پله به اشتراک گذاشت. با استفاده از لینک زیر می توانید به آن دسترسی یابید.

طراحی جزئی: معرفی ۲۵ نمونه فوق العاده راه پله مارپیچی

در  این بخش نیز، برای شما  ۲۳ نمونه مدرن و فوق العاده از راه پله مارپیچی را تهیه کرده است. در ادامه با دیدن تصاویر با خط معمار همراه باشید. 

راه پله مارپیچی در دکوراسیون داخلی راه پله مارپیچی در دکوراسیون داخلی راه پله مارپیچی در دکوراسیون داخلی راه پله مارپیچی در دکوراسیون داخلی راه پله مارپیچی در دکوراسیون داخلی راه پله مارپیچی در دکوراسیون داخلی راه پله مارپیچی در دکوراسیون داخلی راه پله مارپیچی در دکوراسیون داخلی راه پله مارپیچی در دکوراسیون داخلی راه پله مارپیچی در دکوراسیون داخلی راه پله مارپیچی در دکوراسیون داخلی راه پله مارپیچی در دکوراسیون داخلی راه پله مارپیچی در دکوراسیون داخلی راه پله مارپیچی در دکوراسیون داخلی راه پله مارپیچی در دکوراسیون داخلی راه پله مارپیچی در دکوراسیون داخلی راه پله مارپیچی در دکوراسیون داخلی راه پله مارپیچی در دکوراسیون داخلی راه پله مارپیچی در دکوراسیون داخلی راه پله مارپیچی در دکوراسیون داخلی راه پله مارپیچی در دکوراسیون داخلی راه پله مارپیچی در دکوراسیون داخلیتحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archline

 

تعداد بازدید: 1,098

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *