طراحی ویلا با نما و فضای داخلی بتنی

طراحی ویلا،معماری ویلا،طراحی ساختمان ویلا

طراحی ویلا با نما و فضای داخلی بتنی

معماری: Juan Ignacio Castiello Arquitectos

موقعیت: مکزیک

متراژ: ۱۰۳۵ مترمربع

سال: ۲۰۱۷

اگر شما هم از عاشقان بتن و بتن اکسپوز هستید، پیشنهاد می کنیم این ویلا و معماری آن را از دست ندهید. شاید شاخص ترین نکته در این ویلا، استفاده از گسترده از بتن باشد. بتن روی نمای ساختمان و همینطور بتن اکسپوز در فضاهای داخلی. در فضاهای داخلی ویلا همانطور که در تصاویر نیز مشخص است، بتن برای سقف و دیوارها مورد استفاده قرار گرفته است.

حجم ویلا  شاید خیلی ساده باشد و نیاز به بحثی پیرامون آن نباشد اما نمای ویلا که دارای فرم خاصی است و همینطور روابط فضایی تعرف شده در فضاهای داخلی، قابل بحث باشند. سخن را کوتاه می کنیم چرا که تصاویر بسیار گویا هستند. دعوت می کنیم تصاویر این ویلا را در ادامه مشاهده و بررسی نمایید. در انتها نیز، پلان های مربوطه قرار داده شده است. با خط معمار همراه باشید.

طراحی ویلا،معماری ویلا،طراحی ساختمان ویلا طراحی ویلا،معماری ویلا،طراحی ساختمان ویلا طراحی ویلا،معماری ویلا،طراحی ساختمان ویلا طراحی ویلا،معماری ویلا،طراحی ساختمان ویلا طراحی ویلا،معماری ویلا،طراحی ساختمان ویلا طراحی ویلا،معماری ویلا،طراحی ساختمان ویلا طراحی ویلا،معماری ویلا،طراحی ساختمان ویلا طراحی ویلا،معماری ویلا،طراحی ساختمان ویلا طراحی ویلا،معماری ویلا،طراحی ساختمان ویلا طراحی ویلا،معماری ویلا،طراحی ساختمان ویلا طراحی ویلا،معماری ویلا،طراحی ساختمان ویلا طراحی ویلا،معماری ویلا،طراحی ساختمان ویلا طراحی ویلا،معماری ویلا،طراحی ساختمان ویلا طراحی ویلا،معماری ویلا،طراحی ساختمان ویلا طراحی ویلا،معماری ویلا،طراحی ساختمان ویلا

پلان، دیاگرام، سکشن و …

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 3,292

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *