طراحی داخلی کافه ای کوچک، ترکیب رنگ های آبی و سفید و زرد

طراحی داخلی کافه،طراحی داخلی کافی شاپ

طراحی داخلی کافه ای کوچک، ترکیب رنگ های آبی و سفید و زرد

Moloko Bar عنوان کافه ای کوچک، ساده اما دوست داشتنی است در یکی از شهرهای کشور اوکراین. طراحی داخلی این کافه توسط استودیو معماری JK Lab Architects صورت گرفته است. آنچه ما را برا آن داشت تا به بررسی این کافه بپردازیم، استفاده از رنگ و متریال های ساده و در نهایت خلق یک طراحی ارزان قیمت بود. در واقع ما معتقدیم یک طراحی خوب، لزوما یک طراحی گران قیمت نیست! بلکه می توان طرحی ارائه داد که بواسطه استفاده خلاقانه از متریال ها، متفاوت است.

تیم طراحی در این کافه، با استفاده از عنصر رنگ و متریال چوب، سعی در خلق فضایی خلاقانه و ارزان قیمت داشته است. همانطور که در عنوان نیز اشاره شد، رنگ های آبی، سفید و زرد به عنوان رنگ های شاخص مورد استفاده قرار گرفته اند. چوب نیز، به عنوان یک متریال گرم و زنده سهم بسیار زیادی در ایجاد یک فضای دوست داشتنی و صمیمی که برای یک کافه ضروری به نظر می رسد، داشته است.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این کافه را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی کافه،طراحی داخلی کافی شاپ طراحی داخلی کافه،طراحی داخلی کافی شاپ طراحی داخلی کافه،طراحی داخلی کافی شاپ طراحی داخلی کافه،طراحی داخلی کافی شاپ طراحی داخلی کافه،طراحی داخلی کافی شاپ طراحی داخلی کافه،طراحی داخلی کافی شاپ طراحی داخلی کافه،طراحی داخلی کافی شاپ طراحی داخلی کافه،طراحی داخلی کافی شاپ طراحی داخلی کافه،طراحی داخلی کافی شاپ

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 3,605

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *