طراحی داخلی مجموعه بدنسازی R8، سهراب رفعت

طراحی داخلی باشگاه ورزشی

طراحی داخلی مجموعه بدنسازی R8

معمار: سهراب رفعت

گروه طراحی: سالومه گلبابائی، نگین عسگری، محمد حسین شوقی، وحید جودی

مساحت: ۱۴۰۰ مترمربع

سال: ۱۳۹۴-۱۳۹۵

عکاس: علی دقیق، پرهام تقی اف

با توجه به اینکه اخیرا طراحی داخلی سالن های ورزشی و بدنسازی کمتر مورد توجه قرار گرفته است، خط معمار قصد دارد که در این بخش یک نمونه باشگاه فوق العاده و خلاقانه در منطقه نیاوران تهران قرار گرفته است را به شما معرفی کند. این باشگاه بدنسازی R8 نام دارد و طراحی داخلی آن توسط گروه معماری سهراب رفعت انجام شده است.

همانطور که می دانید هدف اصلی در باشگاه بدن سازی ایجاد شور و هیجان و حرکت و نشاط است که به دنبال آن سلامت جسم و روح را به ارمغان می آورد. بنابراین این فضا نیازمند طراحی خاص خود است تا بتواند شورو اشتیاق را در میان افرادی که پیش تر در زندگی خود تجربه نکرده اند را برانگیزد و انرژی لازم برای تمرین را بدست آورد.

از چالش های اصلی طراحی این باشگاه، پویایی در فرم ها برای ایجاد حس حرکت، به کارگیری سیستم تهویه مناسب، استفاده از نورهای رنگی، سیستم صوتی مجهز به قابلیت کنترل از مرکز و اپلیکیشن های مختلف، و طراحی بخش های مختلفی بود که جهت تبلیغ در سالن اصلی برای درآمدزایی است، می باشد.

به علاوه این مجموعه شامل فضاهای دیگری مانند اتاق مدیریت، سالن ورزشی گروهی، سکوی ویژه DJ، اتاق لاکر مربیان، اتاق ماساژ، کافی شاپ، رستوران، پذیرش و سرویس بهداشتی و دوش نیز می باشد.

در ادامه با خط معمار همراه باشید.

طراحی داخلی باشگاه ورزشی طراحی داخلی باشگاه ورزشی طراحی داخلی باشگاه ورزشی طراحی داخلی باشگاه ورزشی طراحی داخلی باشگاه ورزشی طراحی داخلی باشگاه ورزشی طراحی داخلی باشگاه ورزشی طراحی داخلی باشگاه ورزشی طراحی داخلی باشگاه ورزشی طراحی داخلی باشگاه ورزشی طراحی داخلی باشگاه ورزشی طراحی داخلی باشگاه ورزشی طراحی داخلی باشگاه ورزشی طراحی داخلی باشگاه ورزشی طراحی داخلی باشگاه ورزشی طراحی داخلی باشگاه ورزشی طراحی داخلی باشگاه ورزشی طراحی داخلی باشگاه ورزشی طراحی داخلی باشگاه ورزشی طراحی داخلی باشگاه ورزشی طراحی داخلی باشگاه ورزشی طراحی داخلی باشگاه ورزشی طراحی داخلی باشگاه ورزشی طراحی داخلی باشگاه ورزشی طراحی داخلی باشگاه ورزشی طراحی داخلی باشگاه ورزشی طراحی داخلی باشگاه ورزشی طراحی داخلی باشگاه ورزشیتحریریه خط معمار

نگارنده: مینامقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: archline

تعداد بازدید: 2,814

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *