طراحی داخلی اداری به سبک صنعتی، رنگ های آجر

طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری

طراحی داخلی اداری به سبک صنعتی، رنگ های آجر

دفتر کاری که در این بخش قصد بررسی طراحی داخلی آن را داریم، در شهر ملبورن استرالیا واقع شده است. معماری این دفتر اداری توسط استودیو Dan Webster Architecture صورت گرفته است. این دفتر ۴۰۰ مترمربع مساحت دارد و در زمره ی دفاتر اداری با مقیاس متوسط قرار می گیرد.

همانطور که اشاره شد این دفتر کار به سبک صنعتی دیزاین شده است. امروزه، استفاده از سبک طراحی صنعتی برای فضاهای اداری و تجاری بسیار گسترده شده است و طراحان و معماران زیادی به استفاده از این سبک علاقه نشان می دهند. در بسیاری از این طرح ها، سبک صنعتی با سبک مدرن تلفیق می گردد و طرح نهایی ترکیبی از هر دو سبک روز معماری دنیا است.

اگر در بخش پروژه های اداری وب سایت خط معمار دوری مختصر بزنید، به این موضوع واقف خواهید شد. و اما دفتر اداری مورد بررسی این بخش. در سبک صنعتی دو ویژگی فوق العاده شاخص وجود دارند. اول استفاده از تاسیسات ساختمان بصورت اکسپوز و به عنوان عنصر و آبجکت دکوراتیو، و دوم استفاده از متریال هایی نظیر آجر یا بتن.

هر دوی این ویژگی ها در این دفتر اداری به وضوح به کار گرفته شده اند. حتی آجر با رنگ بندی های مختلف و بصورت ترکیبی مورد استفاده قرار گرفته است. اما رنگ عمده ی آجر سفید است که به عنوان متریال و رنگ غالب فضا مورد استفاده هستند.

نکته ی شاخص دیگری که اشاره بدان را ضروری می بینیم، استفاده از قفسه های فلزی و با شکل وایرفریم است. این سبک از قفسه بویژه در رنگ مشکی آن، امروزه بسیار متداول و پر استفاده است. اگر گیاهان آپارتمانی را به این دیزاین اضافه کنید، طرح این دفتر کامل می شود.

اگر شما نیز قصد طراحی داخلی یک فضای اداری را دارید و به دنبال بررسی ایده های مختلف هستید، امیدواریم ایده های ارائه شده در این بخش را نیز مورد بررسی قرار دهید.

طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری طراحی دفتر کار،طراحی داخلی اداری

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – ArchDaily

تعداد بازدید: 715

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *