طراحی داخلی آپارتمان مدرن دو خوابه زیر ۱۰۰ متر + پلان، بخش ۱

طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان،طراحی منزل مدرن

طراحی داخلی آپارتمان مدرن دو خوابه زیر ۱۰۰ متر + پلان، بخش ۱

با توجه به اینکه متراژ زیر ۱۰۰ متر، یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین متراژها در بین سایر متراژ های فضاهای مسکونی است، در این بخش بر آن شدیم تا به بررسی طراحی داخلی آپارتمان زیر ۱۰۰ متر بپردازیم. البته در گذشته در وب سایت خط معمار، نمونه های مختلفی از آپارتمان های با متراژ پایین را ارائه داده ایم که در لینک زیر قابل مشاهده، بررسی و مطالعه هستند.

طراحی داخلی آپارتمان کوچک

اما ویژگی دو آپارتمان مورد بررسی ما در این قسمت، دو خوابه بودن این فضای مسکونی و قرار دادن پلان آپارتمان است که برای فهم بهتر و ایده گرفتن در مورد حل کردن پلان آپارتمان کوچک بصورت دو خوابه، می تواند بسیار راهگشا باشد. در هر بخش یک آپارتمان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در این بخش، آپارتمان اول.

دیزاین این آپارتمان و طراحی پلان آن توسط استدیو معماری The November صورت گرفته است. ۸۰ مترمربع مساحت دارد و همانطور که در تصاویر مشاهده می نمایید، چوب حرف اول و آخر را در این آپارتمان می زند و به عنوان متریال غالب در فضا مورد استفاده قرار گرفته است. از آنجایی که تصاویر بیش از هر چیز گویا هستند، دعوت می کنیم طراحی فضا، نورپردازی و لایتینگ، استفاده از متریال ها، جانمایی ها و … را مشاهده و بررسی نمایید. در انتها نیز پلان قرار داده شده است که می تواند بسیار مفید باشد.

طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان،طراحی منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان،طراحی منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان،طراحی منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان،طراحی منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان،طراحی منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان،طراحی منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان،طراحی منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان،طراحی منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان،طراحی منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان،طراحی منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان،طراحی منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان،طراحی منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان،طراحی منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان،طراحی منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان،طراحی منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان،طراحی منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان،طراحی منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان،طراحی منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون آپارتمان،طراحی منزل مدرن

پلان

 پلان آپارتمان دو خوابه

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 4,353

2 دیدگاه‌

  1. fati گفت:

    با کدوم برنامه هست

  2. fati گفت:

    بهترین نرم افزار برای طراحی کابینت و دیزین داخلی و فضای سبز چیه ؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *