طراحی خلاقانه یک نمونه آپارتمان به سبک صنعتی

طراحی داخلی، سبک صنعتیطراحی خلاقانه یک نمونه آپارتمان به سبک صنعتی​

طراحی داخلی صنعتی به عنوان یکی از شاخه های مستحکم و قوی در طراحی داخلی می باشد به طوریکه اشیای شیک و مدرن در کنار متریال های بی استفاده، به یک ترکیب و هارمونی زیبا در یک طراحی داخلی می رسند. با وجود این، ما سبک ها و زمینه ها ی متفاوتی را که با زیبایی درآمیخته شده است، مشاهده می کنیم. در ادامه به معرفی یک نمونه از طراحی داخلی به سبک صنعتی می پردازیم. در این آپارتمان صنعتی، به نوری برمی خوریم،که حس یک خانه روستایی و فضای رنگینی که حس مثبت و خوشحالی را القا می کند. اگر با دقت به اطراف خانه بنگریم، ممکن است فرض کنیم که شغل صاحب خانه، معماری یا مهندسی باشد: طرح نقشه شهر روی دیوار، و یک سه پایه نقاشی که نمای یک ساختمان امروزی را نمایش می دهد. در میان زیبایی این عناصر معماری، شما آلات موسیقی را در دکوراسیون این آپارتمان مشاهده می کنید. مجموعه ای از گیتارهای الکترونیکی روی دیوار و سایر دستگاه های صوتی در پایین آن قرار گرفته اند. از این کنج که خارج شویم دکور دیوار تلویزیون در ترکیب با پنل های چوبی و نور محیط بسیار زیبا به نظر می رسد. یک کالکشنی از گلدان های دکوراتیو روی میز هندسی به سادگی می تواند جزئی از باقی مانده قطعات صنعتی باشد. یک میز چهارگوش با فریم فلزی که سطح آن چوب قرار گرفته است در هماهنگی با سایر اجزا می باشد. یک سایه بان فلزی متصل در بالای میز مانند یک پل  می باشد که، نورپردازی را در سبک صنعتی محدود می کند. در یک طرف این میز یک نیمکت فلزی با رویه چرمی و در طرف مقابل آن سه صندلی فلزی قرار دارد.

طرح نقشه شهر در پس زمینه دیوار مجموعه ای غذاخوری بی نظیری را به وجود آورده است، که با گلدان های دکوراتیو و کاسه های میوه تزئین شده است. آشپزخانه یکی دیگر از بخش های اصلی معماری ست. این بار فریم های فلزی با سطح شیشه ای به عنوان دیوار آشپزخانه نصب شده اند، تا به طور همزمان آشپزخانه را هم متصل و هم از فضای پذیرایی جدا کند. میزصبحانه در قسمت بیرونی آشپرخانه قرار دارد و این چنین بخشی از سالن غذاخوری را تشکیل می دهد.

یک جفت لامپ منحصربه فرد به سقف و نیمکت متصل شده است، فضای غذا خوری و آشپزخانه ال مانند را روشن می کند.

در ادامه با خط معمارهمراه باشید.

طراحی داخلی، سبک صنعتی طراحی داخلی، سبک صنعتی طراحی داخلی، سبک صنعتی طراحی داخلی، سبک صنعتی طراحی داخلی، سبک صنعتیطراحی داخلی، سبک صنعتی طراحی داخلی، سبک صنعتی طراحی داخلی، سبک صنعتی طراحی داخلی، سبک صنعتی طراحی داخلی، سبک صنعتی طراحی داخلی، سبک صنعتی طراحی داخلی، سبک صنعتیتحریریه خط معمار

مترجم: مینامقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: home-designing

تعداد بازدید: 772

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *