دکوراسیون آرایشگاه زنانه ۲۰۱۸ ، نکاتی که در دیزاین آرایشگاه به آن باید توجه کرد!

دکوراسیون آرایشگاه زنانه 2018

دکوراسیون آرایشگاه زنانه ۲۰۱۸ ، نکاتی که در دیزاین آرایشگاه به آن باید توجه کرد!

ظاهری چشمگیر در دکوراسیون آرایشگاه زنانه می تواند به صاحبان آرایشگاه در جلب توجه سریع مشتریان کمک کند. بنابراین شما باید بر روی ایده های طراحی داخلی برای سالن های زیبایی تمرکز کنید. شما باید اطمینان حاصل کنید که محل کار شما نه تنها به زیبایی طراحی شده است بلکه از دلگرمی کامل نیز برخوردار است تا مشتری بتواند در زمانی که در سالن منتظر انجام کار خود می باشد، احساس آرامش کند. در اینجا ایده هایی وجود دارد که می توانید ظاهر موجود در سالن زیبایی خود را تقویت کنید.

در نظر گرفتن یک موضوع

تصمیم گیری در مورد موضوع مناسب در فضای کاری شما از نکات بسیار مهمی است که باید به آن توجه ویژه داشت. این موضوع یا تم می تواند کلاسیک، مدرن، مینیمال، فضایی Retro و Vintage نیز باشد. تنظیم و طراحی موضوعات کلاسیک و Retro نسبت به سایرین دشوارتر است، زیرا به نوع خاصی از مبلمان و گاه مبلمان سفارشی احتیاج دارد. از طرفی دیگر نیز تم های مدرن و Vintage به سادگی قابل اجرا می باشند و شما می توانید مبلمان مناسب و سایر وسایل تزدینی را به سادگی در بازار پیدا کنید. تم مینیمالیستی نیز شما را ملزم می کند که فقط روی چند رنگ محدود متمرکز شوید و بر عناصر کم تأکید کنید.

بازی با رنگ ها 

در طراحی داخلی سالن زیبایی به دنبال ایجاد سایه روشن در فضا نباشید. رنگ های برجسته و جسورانه بهترین گزینه برای سالن زیبایی می باشند، اما دقت کنید که در استفاده از آن ها زیاده روی نکنید. تنالیته های رنگی چون قرمز، نارنجی، بنفش تیره، لیمویی یکی از بهترین طیف های رنگی برای آرایشگاه ها می باشند. ترکیبی از رنگ های سفید، قرمز و نقره ای باعث می شود تا فضای داخلی سالن شما در میان سالن های اطرافش بدرخشد. همچنین اگر شما استفاده از تم طراحی Vintage  را در نظر دارید، شما بایستی ترکیبی از رنگ های قهوه ای، صورتی را به کار ببرید. موضوع انتخاب رنگ مناسب بسیار وسیع می باشد و خط معمار قصد دارد تا در بخش های بعدی به طور مجزا به بحث رنگ در دکوراسیون آرایشگاه زنانه بپردازد. 

استفاده از مبلمان راحت

شما باید از مبلمان فوق العاده راحتی برای دیزاین فضای خود استفاده کنید. توصیه می کنیم که مبلمان چرم را برای سالن زیبایی در الویت انتخاب قرار دهید، زیرا نرم و براق هستند و نظافت آن ها به سادگی انجام می گیرد. این گونه مبلمان در اندازه ها و رنگ های متفاوت در بازار وجود دارد و شما به سادگی می توانید آن ها را تهیه کنید. به طور معمول فرم L مانند آن ها برای فضا فوق العاده می باشند. اما اگر می خواهید که فضایی متفاوت را ارائه دهید، توصیه می کنیم که فرم های U و C آن ها رانیز در نظر داشته باشید. افزودن چند کوسن بر روی این مبل ها با توجه به سلیقه شخصی افراد می تواند صورت گیرد. اما مهم ترین چیزی که باید در نظر گرفته شود راحت بودن مبلمان به خصوص برای افرادی که دارای سن بالاتری می باشد. 

نصب لوستر

نصب یک لوستر لوکس در مرکز فضا می تواند حسی از فضای لوکس را سالن بیفزاید. برای ایجاد چنین فضای لوکسی لوسترهای کریستالی با رنگ سفید در الویت می باشد. به علاوه نیز می توانید نمونه هایی از طرح های مدرن و منحصر به فرد را امتحان کنید. اگر شما تمایل به داشتن تمی تیره در فضای سالن خود دارید، می توانید این لوستر ها را با کریستال های سیاه رنگ انتخاب کنید.

نصب نقاشی های دیواری

اگر شما نیز به تابلوهای نقاشی علاقه دارید، توصیه می کنیم که سعی کنید نمونه هایی از آن ها را متناسب با فضای داخلی خود انتخاب کنید. نصب چنین تابلو هایی در سالن زیبایی حسی از فضای هنری را به همراه می آورد. این تابلوها باعث می شوند تا  مشتریان هنگام انتظار انجام کارشان زمانی را  صرف دیدن این تابلو ها کنند.

برای دیواره از بافت ها و تصاویر گرافیکی استفاده کنید

این ایده برای کسانی که قصد دارند تا فضایی فانتزی داشته باشند گزینه ای مناسب می باشد. اگر به ظاهر سالن خود اهمیت می دهید و تمایل دارید که آن را به سادگی کامل کنید ، اندکی سرمایه گذاری بر روی گرافیک و بافت دیواری بازپرداخت بالایی را به شما می دهد. مردم دوست دارند از یک سالن که دارای فضای شیک و ظاهری است ، خدمات دریافت کنند. بنابراین ، سرمایه گذاری شما در طراحی دیوار سالن کاملاً مورد توجه قرار می گیرد و از این طریق ارزشمند خواهد بود.

سقفی منحصر به فردی را طراحی کنید

ایده اصلی این است که طرح های سقف سالن خود را فریبنده جلوه دهید. سقف های سفید و ساده مناسب فضای داخلی سالن زیبایی نمی باشند، بهتر است که یک طیف رنگی را برای سقف سالن خود در نظر بگیرید. حتی شما می توانید از رنگ به کار رفته در مبلمان سالن نیز برای رنگ آمیزی سقف الهام بگیرید.

استفاده از لامپ و گلدان تزئینی

اگر شما یک تم خاصی را برای دیزاین سالن خود در نظر دارید، انتخاب یک گلدان و لامپ متناسب با فضای داخلی شما کار سختی نمی باشد. به عنوان مثال اگر شما فضایی قرمز رنگ را در نظر گرفته اید، با استفاده از لامپ و گلدان های تزئینی با تنالیته های سفید و نقره ای هارمونی ایجاد کنید. طراحان معمولا لامپ های پایه دار را توصیه نمی کنند، زیرا فضای بیش تری را به خود اختصاص می دهد. گلدان های گل را می توانید روی میزها و در کنار مبلمان قرار دهید. گلهای تازه و طبیعی را باید به صورت روزانه به گلدان ها اضافه کنید زیرا آنها عطر آرامش بخش را به فضای کاری شما می آورند.

گیاهان را در کنج فضا قرار دهید

یکی از پیشنهادهای طراحان این است که تم رنگی سبز را با استفاده از گیاهان طبیعی به فضا بیفزایید. در صورتی که علاقه ای به قراردادن گیاهان طبیعی در فضا را ندارید، می توانید از گیاهان مصنوعی استفاده کنید. این گیاهان به دلیل گرد و غبار شدن در زمان ، نیاز به تمیز کردن به طور هفتگی دارند. افزودن گیاهان به معنای ایجاد جلوه ای از طبیعت در طراحی داخلی سالن شماست و این تأثیر بر ذهن مشتری تأثیر می گذارد. مشتریان هنگام نظاره گیاهان حتی اگر مصنوعی باشند احساس پرانرژی بودن را می کنند.

جستجوی اشیای دکوراتیو

شما می توانید با توجه به تم فضای سالن خود اشیای دکوراتیو تهیه کنید. به عنوان مثال ، می توانید ساعت سالن خلاق پیدا کنید که یک قیچی در وسط قرار داشته باشد و دو تیغه آن به عنوان دست ساعت کار کند. حتی برخی از طرح ها وجود دارد که در آن برس ها و ابزار آرایش به عنوان عدد متفاوت در ساعت دیواری تنظیم می شود.

اکنون به ارائه برخی از تصاویر دکوراسیون آرایشگاه زنانه ۲۰۱۸ می پردازیم، با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

دکوراسیون آرایشگاه زنانه 2018 دکوراسیون آرایشگاه زنانه 2018 دکوراسیون آرایشگاه زنانه 2018 دکوراسیون آرایشگاه زنانه 2018 دکوراسیون آرایشگاه زنانه 2018 دکوراسیون آرایشگاه زنانه 2018 دکوراسیون آرایشگاه زنانه 2018 دکوراسیون آرایشگاه زنانه 2018 دکوراسیون آرایشگاه زنانه 2018 دکوراسیون آرایشگاه زنانه 2018 دکوراسیون آرایشگاه زنانه 2018 دکوراسیون آرایشگاه زنانه 2018 دکوراسیون آرایشگاه زنانه 2018 دکوراسیون آرایشگاه زنانه 2018 دکوراسیون آرایشگاه زنانه 2018 دکوراسیون آرایشگاه زنانه 2018 دکوراسیون آرایشگاه زنانه 2018 دکوراسیون آرایشگاه زنانه 2018 دکوراسیون آرایشگاه زنانه 2018 دکوراسیون آرایشگاه زنانه 2018 دکوراسیون آرایشگاه زنانه 2018 دکوراسیون آرایشگاه زنانه 2018 دکوراسیون آرایشگاه زنانه 2018 دکوراسیون آرایشگاه زنانه 2018 دکوراسیون آرایشگاه زنانه 2018 دکوراسیون آرایشگاه زنانه 2018 دکوراسیون آرایشگاه زنانه 2018 دکوراسیون آرایشگاه زنانه 2018 دکوراسیون آرایشگاه زنانه 2018 دکوراسیون آرایشگاه زنانه 2018 دکوراسیون آرایشگاه زنانه 2018 دکوراسیون آرایشگاه زنانه 2018 دکوراسیون آرایشگاه زنانه 2018 دکوراسیون آرایشگاه زنانه 2018 دکوراسیون آرایشگاه زنانه 2018 دکوراسیون آرایشگاه زنانه 2018 دکوراسیون آرایشگاه زنانه 2018

در این بخش به دکوراسیون آرایشگاه زنانه ۲۰۱۸ پرداختیم.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 1,796

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *