کاربرد خلاقانه سبز در دکوراسیون داخلی

سبز در دکوراسیون داخلی منزل

کاربرد خلاقانه سبز در دکوراسیون داخلی

در این بخش خط معمار قصد دارد تا نمونه از دکوراسیون داخلی با استفاده از رنگ سبز را به شما معرفی کند. همانطور که می دانید رنگ سبز نمادی از طبیعت است. می توانیم بگوییم شما مجبور نیستید تا برای نزدیک شدن به طبیعت و حضور طبیعت در خانه خود از گیاهان طبیعی استفاده کنید. به سادگی می توان  با ترکیب رنگ سبز در  فضای خانه ارتباط با طبیعت را ایجاد کرد. استفاده از رنگ سبز در دیزاین خانه، آرامشی شبیه به دریافت آرامش هنگام حضور در طبیعت به افراد منتقل می کند. این رنگ به تنهایی و یا در ترکیب با رنگ های مکمل، رنگ های هم خانواده و به خصوص با تنالیته های خاکستری می تواند در دکوراسیون داخلی منزل به کار رود.

در ادامه خط معمار برای شما دو نمونه از دکوراسیون داخلی با رنگ سبز را برای شما آماده و ارائه خواهد کرد. شما می توانید از این نمونه ها برای دیزاین منزل خود ایده بگیرید و فضایی گرم و آرام را برای خود ایجاد کنید.

با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

پروژه اول

این آپارتمان کوچک با مساحت ۳۴ متر مربع در قزاقستان قرار دارد و دارای فضایی مدرن و مجلل با پلان باز می باشد. ما رنگ سبز را در تمامی بخش های این خانه می توانیم به وضوح ببینیم. کوسن های سبز رنگ به کاناپه های خاکستری جلا می دهد. طراح برای کابینت های آشپزخانه نیز رنگ سبز را انتخاب کرده است و در میان فضای کوچک آشپزخانه نگاه را به خود جلب می کند. سطوح شفاف و سفید کابینت ها میان این فضای تیره تعادل ایجاد کرده است.

سبز در دکوراسیون داخلی منزل سبز در دکوراسیون داخلی منزل سبز در دکوراسیون داخلی منزل

پروژه دوم

این پروژه شامل دکوراسیون مدرن آپارتمانی است که در شهر کی اف، در اکراین قرار دارد. این آپارتمان نیز مانند نمونه قبلی کوچک و به مساخت ۶۲ متر مربع می باشد. در سالن نشیمن پرده ها در هماهنگی با کوسن ها به رنگ سبز می باشد. یک آباژور سفید رنگ در انتهای سالن در کنار پنجره قرار دارد. در میز غذاخوری نیز طراح از ترکیب رنگ سبز و خاکستری استفاده کرده است. برای پوشش کف سالن از چوب استفاده شده و فضایی گرم در میان رنگ های سرد ایجاد کرده است.

سبز در دکوراسیون داخلی منزل سبز در دکوراسیون داخلی منزل سبز در دکوراسیون داخلی منزل سبز در دکوراسیون داخلی منزل سبز در دکوراسیون داخلی منزل سبز در دکوراسیون داخلی منزل سبز در دکوراسیون داخلی منزل سبز در دکوراسیون داخلی منزل سبز در دکوراسیون داخلی منزل سبز در دکوراسیون داخلی منزل سبز در دکوراسیون داخلی منزل سبز در دکوراسیون داخلی منزل سبز در دکوراسیون داخلی منزل سبز در دکوراسیون داخلی منزل

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Homedesigning

تعداد بازدید: 606

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *