معماری و دکوراسیون داخلی خانه دوبلکس با سبک مینیمال

معماری و دکوراسیون مینیمال

معماری و دکوراسیون داخلی خانه دوبلکس با سبک مینیمال

استودیو Naturehumaine به طراحی دکوراسیون داخلی خانه ای دوبلکس با سبک مینیمال برای زوجی جوان پرداخته است. این پروژه در شهر مونترال قرار دارد و شامل بازسازی بخش اصلی خانه و گسترش آن در  بخش حیاط می باشد. در عین حال نیز سعی کرده تا نمای بیرون ساختمان را با توجه به قوانین شهرداری حفظ کند. در بخش بالایی فضای غذاخوری، یک حجم خاکستری رنگ دیده می شود که اتاق خواب اصلی در آنجا قرار دارد و  رو به تراس باز می شود. برای ایجاد حریم خصوصی، یک جفت تیغه فولادی در مقابل قاب شیشه ای در نمای رو به باغ قرار می گیرد تا از بیرون به فضای داخلی دید نداشته باشد. همچنین نور طبیعی به صورت متعادلی به فضای داخلی می تابد.

در بخش داخلی خانه، راه پله مستقیما در زیر پنجره سقفی قرار گرفته و به عنوان عنصر مرکزی خانه به حساب می آید. این راه پله از سه شاخصه تشکیل شده است؛ اولین آن سنگ مرمر، کف پوش چوبی که تا سایر بخش های خانه نیز ادامه دارد و در نهایت فرم دایره ای شکل راه پله می باشد.  سایر عناصر و مبلمان در طراحی داخلی این پروژه در ترکیب با تنالیته های رنگی سفید، خاکستری و مشکی فضایی گرم و مینیمال را در سراسر بخش های این خانه ایجاد کرده است.

در ادامه شما را به دیدن تصاویر دعوت می نماییم.

معماری و دکوراسیون مینیمال معماری و دکوراسیون مینیمال معماری و دکوراسیون مینیمال معماری و دکوراسیون مینیمال معماری و دکوراسیون مینیمال معماری و دکوراسیون مینیمال معماری و دکوراسیون مینیمال معماری و دکوراسیون مینیمال معماری و دکوراسیون مینیمال معماری و دکوراسیون مینیمال معماری و دکوراسیون مینیمال معماری و دکوراسیون مینیمال معماری و دکوراسیون مینیمال معماری و دکوراسیون مینیمال معماری و دکوراسیون مینیمال معماری و دکوراسیون مینیمال معماری و دکوراسیون مینیمال

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Architizer

تعداد بازدید: 2,314

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *