طراحی ساختمانی مدرن، استفاده خلاقانه از سنگ در نمای خارجی

معماری مدرن، سنگ در نمای ساختمان

طراحی ساختمانی مدرن، استفاده خلاقانه از سنگ در نمای خارجی

معماری مدرن اغلب با فرم خطی پایدار آن مشخص می شود و در این پروژه همان چیزی است که در انتظار ماست و توسط استودیو SPAM در شهر احمدآباد هند طراحی و ساخته شده است. یک بنای مستحکم مانند یک قلعه در مرکز یک چشم انداز سبز، اززیبایی درون آن محافظت می کند. سنگ Dhrangadha نمای بیرونی ساختمان را مانند یک زره می پوشاند. بخش خصوصی فضای داخلی این ساختمان به صورت چلیپا ساخته شده است، تا کیفیت تهویه را بهبود بخشد و همچنین اتصال داخلی زندگی روزمره را آسان سازد. عرض بازوی چلیپا  تا انتهای باغچه ادامه دارد.

سنگ Dhrangadha در اکثر معماری باستانی شهر احمدآباد استفاده می شود، اما این بار در غالب معماری مدرن به کار رفته است. نزدیکی به معدن این سنگ، استقامت و همچنین کیفیت آن منجر به انتخاب این سنگ برای پوشش نمای بیرونی شد.

برای مقابله با نور شدید، فضای داخلی با دیواره ها و کف تیره رنگ پوشیده شده است تا انعکاس شدید نور را کاهش دهد.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.معماری مدرن، سنگ در نمای ساختمان معماری مدرن، سنگ در نمای ساختمان معماری مدرن، سنگ در نمای ساختمان معماری مدرن، سنگ در نمای ساختمان معماری مدرن، سنگ در نمای ساختمان معماری مدرن، سنگ در نمای ساختمان معماری مدرن، سنگ در نمای ساختمان معماری مدرن، سنگ در نمای ساختمان معماری مدرن، سنگ در نمای ساختمان معماری مدرن، سنگ در نمای ساختمان معماری مدرن، سنگ در نمای ساختمان معماری مدرن، سنگ در نمای ساختمان معماری مدرن، سنگ در نمای ساختمان معماری مدرن، سنگ در نمای ساختمان معماری مدرن، سنگ در نمای ساختمان معماری مدرن، سنگ در نمای ساختمان معماری مدرن، سنگ در نمای ساختمان معماری مدرن، سنگ در نمای ساختمان معماری مدرن، سنگ در نمای ساختمان معماری مدرن، سنگ در نمای ساختمان معماری مدرن، سنگ در نمای ساختمان معماری مدرن، سنگ در نمای ساختمان معماری مدرن، سنگ در نمای ساختمان معماری مدرن، سنگ در نمای ساختمان معماری مدرن، سنگ در نمای ساختمان معماری مدرن، سنگ در نمای ساختمان معماری مدرن، سنگ در نمای ساختمان معماری مدرن، سنگ در نمای ساختمان معماری مدرن، سنگ در نمای ساختمان معماری مدرن، سنگ در نمای ساختمان معماری مدرن، سنگ در نمای ساختمان معماری مدرن، سنگ در نمای ساختمان معماری مدرن، سنگ در نمای ساختمانپلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

مترجم: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: HOMEDESIGNING

تعداد بازدید: 1,842

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *