طراحی دکوراسیون داخلی سالن زیبایی، مدرن، صنعتی

طراحی داخلی سالن زیبایی،دکوراسیون سالن زیبایی،طراحی داخلی آرایشگاه زنانه،دکوراسیون آرایشگاه زنانه

طراحی دکوراسیون داخلی سالن زیبایی، مدرن، صنعتی

سبک طراحی مدرن در ترکیب با سبک طراحی صنعتی امروزه بسیار طرفدار دارد. چه در بین جامعه معمار و چه نزد قشر غیرمعمار جامعه. در واقع زیبایی این سبک، هر دو قشر طراح و کارفرما را مجاب نموده است تا از این سبک طراحی استفاده کنند.

استفاده از ترکیب این دو سبک برای طراحی یک فضا، تنها مختص معماران خارجی نیست و در ایران نیز معماران زیادی از این سبک در کار خود بهره می برند. در واقع این سبک صنعتی است که راه خود را به طراحی و معماری باز نموده است وگرنه سبک مدرن مدتهاست که توسط معماران مورد استفاده است. در مورد طراحی این دو سبک صحبت های زیادی در خط معمار شده است. بنابراین بیشتر از این به این موضوع نمی پردازیم.

سالن زیبایی Bymiga در شهر چنگ دو کشور چین، توسط همین سبک ترکیبی طراحی داخلی و اجرا شده است. وقتی به کلیت پروژه نگاه می کنیم، یک پروژه ی مدرن را می بینیم. یعنی ویژگی های سبک مدرن با چاشنی استفاده از متریال ها و رنگ های نسبتا لوکس در فضا بکار گرفته شده اند. در دل این پروژه ی مدرن، سبک صنعتی به شکل زیرکانه ای مورد استفاده قرار گرفته است.

دیوار بتنی به صورت اکسپوز به شکلی به کار گرفته شده است که حس لوکس بودن را در ذهن مخاطب تداعی می کند و سقف اکسپوز تیره رنگ نیز نوعی جذبه خاص به فضا داده است. معماری داخلی این دفتر اداری توسط Ask group صورت گرفته است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این پروژه را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی سالن زیبایی،دکوراسیون سالن زیبایی،طراحی داخلی آرایشگاه زنانه،دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی داخلی سالن زیبایی،دکوراسیون سالن زیبایی،طراحی داخلی آرایشگاه زنانه،دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی داخلی سالن زیبایی،دکوراسیون سالن زیبایی،طراحی داخلی آرایشگاه زنانه،دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی داخلی سالن زیبایی،دکوراسیون سالن زیبایی،طراحی داخلی آرایشگاه زنانه،دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی داخلی سالن زیبایی،دکوراسیون سالن زیبایی،طراحی داخلی آرایشگاه زنانه،دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی داخلی سالن زیبایی،دکوراسیون سالن زیبایی،طراحی داخلی آرایشگاه زنانه،دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی داخلی سالن زیبایی،دکوراسیون سالن زیبایی،طراحی داخلی آرایشگاه زنانه،دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی داخلی سالن زیبایی،دکوراسیون سالن زیبایی،طراحی داخلی آرایشگاه زنانه،دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی داخلی سالن زیبایی،دکوراسیون سالن زیبایی،طراحی داخلی آرایشگاه زنانه،دکوراسیون آرایشگاه زنانه طراحی داخلی سالن زیبایی،دکوراسیون سالن زیبایی،طراحی داخلی آرایشگاه زنانه،دکوراسیون آرایشگاه زنانه

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 3,035

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *