طراحی داخلی مرکز صورت هیلگر

طراحی داخلی مرکز صورت هیلگر

طراحی داخلی مرکز درمانی صورت

طراحی داخلی مرکز صورت هیلگر

شرح پروژه:

استودیو BV در طراحی داخلی مرکز صورت هیلگر بر تجربه بیمار و فضایی کاربردی برای مرکز صورت هیلگر در ادینا، مینه سوتا  کشور امریکا تمرکز کرد.

چشم انداز طراحی دانشگاه MN Physicians – مرکز صورت هیلگر، خدمت به بیماران و تیم مراقبت در یک محیط نوآورانه برای حمایت از رشد آینده و تجربه بیمار است. این فضای جدید مظهر ارزش های کلینیک، تخصص مشهور جهانی، همراه با تجربه ای آرام بخش و ترمیم کننده برای بیماران است.

تجربه بیمار طراحی شده است، تجربه ای از سهولت و حفظ حریم خصوصی. داستان میراث و تمرین خانواده هیلگر با ورود به فضا نشان داده می شود. این دیوار گالری هر بازدید کننده و بیمار را به داستان کلینیک می آورد.

فضاهای انتظار پر از نور و بافت است. مهمان نوازی و آثار هنری در لابی به نمایش گذاشته شده است تا حس آرامش و راحتی را برای بیماران به ارمغان بیاورد.

جریان کلینیک از گردش کار تیم مراقبت و رشد آینده پشتیبانی می کند. تجربه بیمار از رنگ و نور در حین حرکت در فضاها است.

اتاق های امتحانی احساسی متفکرانه و دنج دارند. اتاق‌ها با فیلتر کردن نور و چشم‌ اندازهای خیابان، بیماران را با نور لایه‌ ای، رنگ و جزئیات راحت می‌کنند.

هنر در سراسر فضا، نه تنها در لابی، بلکه در مناطق جدید در سراسر کلینیک به نمایش گذاشته می شود. این تمرکز قوی بر روی هنر، برند و نور به کارکنان و بیماران در حین حرکت در فضا کمک می کند.

طراحی همه چیز را تغییر می دهد.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه طراحی داخلی مرکز صورت هیلگر دعوت می نماید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

شرکت معماری آوگون

منبع: healthcaresnapshots.com

تعداد بازدید: 278

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *