طراحی فروشگاه عینک مدرن، دیزاین آلمانی

طراحی داخلی مغازه عینک فروشی،دکوراسیون مغازه

طراحی فروشگاه عینک مدرن، دیزاین آلمانی

در بخش معرفی استودیو معماری آلمانی IFGroup در بخش قبل، به بررسی پروژه طراحی کلینک از این شرکت پرداخته بودیم که بر اساس سبک مدرن و مینیمال و بهره گیری از رنگ های پاستیلی کار شده بود. یک دیزاین ساده اما تمیز و تحسین برانگیز. در همان مطلب اشاره نمودیم که پروژه های این شرکت ارزش بررسی بیشتری را دارند. رزومه ی این شرکت آلمانی می تواند مانند یک کلاس درس برای جامعه جوان طراح باشد. حسن پروژه های این شرکت، طراحی فضاهای متختلف با کاربرهای متفاوت است. در همین راستا در این قسمت به بررسی یک پروژه فروشگاهی از این گروه پرداخته ایم. طراحی داخلی مغازه عینک فروشی در شهر اشتوتگارت آلمان.

یکی از نکاتی که ما را به طرح های ارائه شده توسط این شرکت علاقه مند نموده است، ارائه طرح هایی است ساده، قابل اجرا و دارای ایده های خوب برای فضاهای داخلی. اگر شما در حال طراحی فروشگاه عینک و یا مغازه ای با کاربری مشابه هستید، به طور حتم می توانید از ایده های ارائه شده توسط این شرکت نیز ایده بگیرید. بنابراین بررسی این فروشگاه را از دست ندهید.

همانطور که اشاره شد طراحی این مغازه ساده و مدرن است. پیچیدگی خاصی در فضا قابل مشاهده نیست و تمامی خطوط طرح، صاف هستند. پلان جانمایی بر اساس نیاز کارفرما و روال منطقی یک فروشگاه عینک طراحی شده است.

نکته ی دیگری که در این فروشگاه شاخص است، استفاده از رنگ ها برای تقسیم بندی فضایی است. این نوع تقسیم بندی بسیار اثرگذار و از سوی دیگر بار مالی کمتری را بر دوش کارفرما می گذارد. شاید شاخص ترین المان را در این فروشگاه بتوان اجرای یک طرح بر روی سقف به شکل چشم دانست.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این فروشگاه را مشاهده و بررسی نمایید.

طراحی داخلی مغازه عینک فروشی،دکوراسیون مغازه طراحی داخلی مغازه عینک فروشی،دکوراسیون مغازه طراحی داخلی مغازه عینک فروشی،دکوراسیون مغازه طراحی داخلی مغازه عینک فروشی،دکوراسیون مغازه طراحی داخلی مغازه عینک فروشی،دکوراسیون مغازه طراحی داخلی مغازه عینک فروشی،دکوراسیون مغازه طراحی داخلی مغازه عینک فروشی،دکوراسیون مغازه

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: ArchLine

تعداد بازدید: 1,076

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *