طراحی داخلی مرکز بازی و خلاقیت (مهد کودک) کودکان در سیدنی

طراحی مهدکودک مدرن،دیزاین مهدکودک،طراحی مهدکودک در ایران،طراحی دیوار مهدکودک

طراحی داخلی مرکز بازی و خلاقیت کودکان در سیدنی –

یکی از مراکز آموزشی ویژه ی کودکان که در برخی کشورها و شهرهای پیشرفته ی دنیا وجود دارد، مرکز بازی و خلاقیت است. در این مراکز آموزشی که شباهت زیادی به مهد کودک دارند، تمرکز بر روی ارائه ی فعالیت هایی برای کودکان است که سبب بیداری و ایجاد خلاقیت، رویا پردازی و … می باشد. یعنی در این فضاها، علاوه بر این کودکان مانند یک مهدکودک به بازی و سرگرمی مشغولند، بر روی وجهه های علمی آموزش نیز تمرکز شده است و بازهای جذاب و هدفمندی برای کودکان طراحی می شود.

در این قسمت قصد داریم به سراغ طراحی داخلی یکی از این مراکز در شهر سیدنی استرالیا برویم. معماری داخلی این مهدکودک یا مرکز خلاقیت، توسط گروه های معماری استرالیایی و چینی Frost*collective و PAL Design Architects انجام شده است. این مهدکودک خاص، NUBO نام دارد. در NUBO اتاق ها و فضاهای متفاوتی با دیزاین های متمایز، طراحی شده است. این فضاها بر اساس همفکری گروه های معماری و تیم کارفرما و بر اساس نیازمندی ها و البته طبق اصول علمی و روانشناسی کودک، دیزاین شده اند.

در سالن اصلی نیز، فضایی متفاوت برای والدین تدارک دیده شده است که می توانند در این فضا بنشینند و فعالیت های کودک خود را مشاهده نمایند.

طراحی مهدکودک مدرن،دیزاین مهدکودک،طراحی مهدکودک در ایران،طراحی دیوار مهدکودک طراحی مهدکودک مدرن،دیزاین مهدکودک،طراحی مهدکودک در ایران،طراحی دیوار مهدکودک طراحی مهدکودک مدرن،دیزاین مهدکودک،طراحی مهدکودک در ایران،طراحی دیوار مهدکودک طراحی مهدکودک مدرن،دیزاین مهدکودک،طراحی مهدکودک در ایران،طراحی دیوار مهدکودک طراحی مهدکودک مدرن،دیزاین مهدکودک،طراحی مهدکودک در ایران،طراحی دیوار مهدکودک طراحی مهدکودک مدرن،دیزاین مهدکودک،طراحی مهدکودک در ایران،طراحی دیوار مهدکودک طراحی مهدکودک مدرن،دیزاین مهدکودک،طراحی مهدکودک در ایران،طراحی دیوار مهدکودک طراحی مهدکودک مدرن،دیزاین مهدکودک،طراحی مهدکودک در ایران،طراحی دیوار مهدکودک

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – Contemporist

تعداد بازدید: 4,030

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *