طراحی داخلی دفتر کار شرکت مهندسی معماری

طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دیزاین دفتر کار

طراحی داخلی دفتر کار شرکت مهندسی معماری

در این بخش قصد داریم به بررسی طراحی داخلی یک دفتر مهندسی معماری، توسط یک شرکت معماری دیگر بپردازیم. بسیار هیجان انگیز است که بدانید چطور یک طراح، نظر یک طراح دیگر را جلب می کند. چطور مسایل مربوط به طراحی و مشکلات پیش رو را حل می کند. چرا که وقتی به یک پروژه طراحی داخلی نگاه می کنید، در واقع یک مسئله حل شده را می بینید.

در واقع این دفتر کار متعلق به شرکت ARTEZA است که یک شرکت مهندسی در زمینه طراحی منظر است و طراحی داخلی این دفتر توسط استودیو طراحی معماری arch.funk انجام شده است. به عبارت دیگر یک شرکت فعالی در زمینه طراحی محوطه، طراحی دفتر خود را به یک شرکت طراحی داخلی سپرده است.

و اما اگر بخواهیم به بررسی معماری داخلی بپردازیم، واضح است که سبک مورد استفاده، سبک صنعتی است. این نکته را می توان از ویژگی هایی نظیر استفاده از آجر بصورت دکوراتیو، استفاده از تاسیسات ساختمان روی سقف بصورت اکسپوز و دکوراتیو و … مشاهده نمود.

همانطور که بارها در خط معمار نمونه هایی از این دست ارائه نموده ایم، می دانید که سبک صنعتی، سبکی محبوب در دیزاین دفاتر اداری است. نکته ای که در دیزاین این دفتر کار بسیار جالب و مورد توجه است، فضاسازی های صورت گرفته است. علاوه بر بخش های اصلی نظیر فضای کاری پرسنل، اتاق جلسات شفاف و شیشه ای، فضاسازی های خاص دیگری نیز صورت گرفته است. نظیر فضای نشست و جلسه دو نفره بر روی مبلمان راحتی با دکور متفاوت. یا میزهایی که برای صرف غذا، نشست پرسنل با یکدیگر و … در جاهای مختلف تعبیه شده است.

در مجموع این دفتر دارای ویژگی ها و نکات ریز و درشت بسیاری است که ایده های بسیار خوبی را در اختیار شما قرار خواهد داد. دعوت می کنیم نگاهی به بررسی این دفتر کار بیاندازید.

طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دیزاین دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دیزاین دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دیزاین دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دیزاین دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دیزاین دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دیزاین دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دیزاین دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دیزاین دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دیزاین دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دیزاین دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دیزاین دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دیزاین دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دیزاین دفتر کار طراحی داخلی دفتر کار،طراحی داخلی اداری،دیزاین دفتر کار

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 5,515

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *