طراحی داخلی آپارتمان با نورپردازی مدرن و رنگ مونوکرومیک، بخش ۲

طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرن

طراحی داخلی آپارتمان با نورپردازی مدرن و رنگ مونوکرومیک، بخش ۲ –

در این بخش قصد داریم نگاهی به طراحی سه آپارتمان بیاندازیم که در سه ویژگی مشترک هستند، سبک های مدرن و مینیمال، نورپردازی ویژه و متراژ بزرگ. آپارتمان اول بخش نخست مورد بررسی قرار گرفت که از طریق لینک زیر می توانید آن را بررسی کنید. در این قسمت آپارتمان دوم را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

طراحی داخلی آپارتمان با نورپردازی مدرن و رنگ مونوکرومیک، بخش ۱

آپارتمان دوم نیز مانند آپارتمان اول یکی از پروژه های شرکت معماری KDVA Architects است. این آپارتمان در شهر مسکو پایتخت روسیه قرار گرفته است. این آپارتمان ۸۴ مترمربع مساحت دارد و چندان بزرگ نیست. در این آپارتمان نیز می توانید دو متریال چوب به عنوان کفپوش و بتن را بصورت اکسپوز مشاهده نمایید.

غیر از استفاده از اصول سبک طراحی مدرن که در فضا مشهود است، یک نکته ی جالب در این آپارتمان وجود دارد و آن استفاده از میز ناهارخوری معلق است که از سقف آویزان است. در این آپارتمان با فضای نسبتا خنثی، این میز ناهارخوری، نقش فوکال پوینت را بازی می کند.

طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان مدرن،دکوراسیون منزل مدرن

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – Home Designing

تعداد بازدید: 2,236

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *