سبک امروزی صنعتی در دکوراسیون داخلی، آپارتمان Mlynica

سبک امروزی صنعتی در دکوراسیون داخلی

سبک امروزی صنعتی در دکوراسیون داخلی، آپارتمان Mlynica

معماری: استودیو Juraj Hubinský + Kuklica x Smerek

مساحت: ۷۳ متر مربع

سال: ۲۰۱۸

در این بخش از خط معمار قصد داریم تا سبک امروزی صنعتی در دکوراسیون داخلی آپارتمان Mlynica را بررسی کنیم. این آپارتمان دو طبقه با سبک دکوراسیون صنعتی دارای سالن نشیمنی غیر معمول می باشد. پروژه حاضر در منطقه ای کوهستانی در Bratislava قرار دارد، که به تازگی تحت تحول گسترده ای قرار گرفته و در حال حاضر فضای چند منظوره را با حداقل استفاده مسکونی ارائه می دهد. .ر.دی ساختمان در طبقه همکف قرار دارد که کمد، سرویس بهداشتی، حمام و اتاق خواب قرار دارد. این فضا از طریق راه پله ها به سطح بالاتر که در این بخش سالن نشیمن به اتاق غذاخوری متصل می شود. تراس با چشم انداز رو به کوهستان Carpathian از طریق اتاق نشیمن در دسترس است. متریال خام موجود در فضای داخلی ساختمان بر خلاف عناصر چوبی و فلزی در سطوح دیواره ها قرار دارد. پوشش اصلی در طراحی داخلی منزل از جمله دیواره های آن، سقف و کف از بتن اکسپوز می باشد.

در کف سطح این آپارتمان، یک کمد تو کار با درب های یکپارچه وجود دارد که به سمت سرویس بهداشتی قرار دارد. یک سینک با پایه های فولادی در خارج از جعبه آینه قرار دارد و از تخت توسط یک میله فلزی سیاه رنگ که برای آویز لباس از آن استفاده می شود، جدا شده است. همچنین یک پارچه به همان طول از ارتفاع اتاق، که می تواند جهت جدا کردن اتاق خواب از فضای استراحت به کار گرفته شود، قرار دارد. یک راه پله نیز میان طبقات ساختمان قرار داده شده، از جنس فلز و به رنگ سیاه می باشد.

مبلمان در فضای نشیمن در طبقه بالایی همانند یک قطعه منفرد، با پارچه خاکستری رنگ قرار دارد. فضای داخلی آپارتمان با استفاده از لوسترهای نصب شده در بالای تخت و میزغذاخوری در ترکیب با نورپردازی خطی و چراغ های نور افکن روشن می شود. در مجموع می توانیم بگوییم که این پروژه، طراحی فضای منحصر به فردی بود که علاوه بر برجسته سازی زیبایی های موجود در آن به نمایش ماهیت سبک صنعتی و شخصیت و روحیه کارفرما می پردازد.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

سبک امروزی صنعتی در دکوراسیون داخلی سبک امروزی صنعتی در دکوراسیون داخلی سبک امروزی صنعتی در دکوراسیون داخلی سبک امروزی صنعتی در دکوراسیون داخلی سبک امروزی صنعتی در دکوراسیون داخلی سبک امروزی صنعتی در دکوراسیون داخلی سبک امروزی صنعتی در دکوراسیون داخلی سبک امروزی صنعتی در دکوراسیون داخلی سبک امروزی صنعتی در دکوراسیون داخلی سبک امروزی صنعتی در دکوراسیون داخلی سبک امروزی صنعتی در دکوراسیون داخلی سبک امروزی صنعتی در دکوراسیون داخلی سبک امروزی صنعتی در دکوراسیون داخلی سبک امروزی صنعتی در دکوراسیون داخلی سبک امروزی صنعتی در دکوراسیون داخلی سبک امروزی صنعتی در دکوراسیون داخلی سبک امروزی صنعتی در دکوراسیون داخلی سبک امروزی صنعتی در دکوراسیون داخلی سبک امروزی صنعتی در دکوراسیون داخلی سبک امروزی صنعتی در دکوراسیون داخلی سبک امروزی صنعتی در دکوراسیون داخلی سبک امروزی صنعتی در دکوراسیون داخلی سبک امروزی صنعتی در دکوراسیون داخلی سبک امروزی صنعتی در دکوراسیون داخلی سبک امروزی صنعتی در دکوراسیون داخلی

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Archdaily

تعداد بازدید: 274

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *