بررسی طراحی داخلی دو آپارتمان به سبک اسکاندیناوی، بخش ۲

طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل مدرن

بررسی طراحی داخلی دو آپارتمان به سبک اسکاندیناوی، بخش ۲

در این بخش قصد داریم نگاهی به دو آپارتمان بیاندازیم که بر اساس سبک اسکاندیناوی دیزاین شده اند. در گذشته بارها، در مورد این سبک در وب سایت خط معمار صحبت شده است، ویژگی های این سبک برشمرده شده و نمونه هایی از طراحی داخلی به این سبک ارائه شده است. اما برای یادآوری، سبک اسکاندیناوی، به مینیمال بودن معروف است. در این سبک تمام اشیا را ساده و در عین حال با کارایی و عملکرد بالا انتخاب می کنند. استفاده از خطوط ترد و شکننده، راحتی، زیبایی و وضوح از دیگر ویژگی های سبک دکوراسیون داخلی اسکاندیناوی می باشد. سبک اسکاندیناوی از سال ۱۹۵۰ از دانمارک، نروژ، سوئد و فنلاند آغاز شد. این جنبش معماری بر اساس مینیمالیسم و سادگی شکل گرفت. این سبک بیشتر بر عملکرد تأکید دارد تا مدرن بودن و معاصر بودن صرف.

با این مقدمه دعوت می کنیم طراحی دو آپارتمان دیگر را مورد بررسی قرار دهید. در بخش اول نیز دو آپارتمان اول مورد بررسی قرار گرفتند که از طریق لینک زیر می توانید آنها را بررسی نمایید:

بررسی طراحی داخلی دو آپارتمان به سبک اسکاندیناوی

آپارتمان سوم:

آپارتمان سوم توسط گروه طراحی سوئدی، Erik Olsson دیزاین شده است. آپارتمانی به رنگ سیاه و سفید که تنها شاخصه ی رنگی ممتاز آن، کفپوش کمرنگ چوبی استفاده شده در آن است.

طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل مدرن

طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل مدرن

طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل مدرن

طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل مدرن

آپارتمان چهارم:

این آپارتمان توسط Tu Nguyen Hoang دیزاین شده است. فضای آپارتمان محدود و کوچک است. دیوار آجری در کنار استفاده از چوب طبیعی حس و حال خاصی به آپارتمان داده است و آن را تبدیل به فضایی دلنشین نموده است. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این آپارتمان را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل مدرن

طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل مدرن طراحی داخلی آپارتمان،دکوراسیون منزل مدرن

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 749

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *