استفاده از رنگ قرمز در طراحی داخلی مسکونی، بخش دوم

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دکوراسیون داخلی به رنگ قرمز

استفاده از رنگ قرمز در طراحی داخلی مسکونی، بخش دوم

رنگ قرمز از آن دسته رنگ های پرانرژی است که بصورت تاچ و بسیار کم مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از طراحان از استفاده از رنگ هایی نظیر قرمز یا نارنجی و … در طراحی داخلی یک فضای مسکونی امتناع می کنند. اما این رنگ های پرانرژی نیز، در صورت استفاده صحیح، می توانند جذابیت بصری خاص خود را داشته باشند و فضا را متحول کنند. اما در نقطه ی مقابل، استفاده ی بیش از حد از رنگ های این چنین نیز، می تواند فضا را غیر قابل تحمل کنند و حتی مشکلات روانی برای کاربران فضا اینجاد نمایند. بنابراین در استفاده از این رنگ ها باید هوشیارانه و علمی عمل نمود.

در این قسمت ما قصد داریم به بررسی طراحی داخلی سه فضای مسکونی بپردازیم که در آنها رنگ قرمز مورد استفاده قرار گرفته است. این سه فضا، در سه بخش ارائه خواهند شد. در این بخش یعنی بخش دوم، آپارتمان دوم مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در قسمت اول نیز آپارتمان اول مورد بررسی قرار گرفت که از طریق لینک زیر می توانید آن را بررسی نمایید:

استفاده از رنگ قرمز در طراحی داخلی مسکونی، بخش اول

آپارتمان دوم:

این آپارتمان توسط Prodiz طراح روس، دیزاین شده است. در این آپارتمان، نسبت به فضای قبلی، رنگ قرمز کمتر مورد استفاده قرار گرفته است. در واقع تنها روی دکوراسیون داخلی یعنی بخشی از مبلمان، از رنگ قرمز استفاده شده است. اما این آپارتمان در مجموع نسبت به آپارتمان قبلی بازی رنگی بیشتری دارد. فضای آپارتمان شماره ۱، خنثی تر بود و رنگ های مورد استفاده در حدی خنثی بودند که رنگ قرمر کاملا در فضا فوکال پوینت بود. اما در این فضا، شما می بینید که متریال های مورد استفاده دارای رنگ های مختلفی هستند و فضا شارپ تر است.

در ادامه دعوت می کنیم، تصاویر این فضا را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دکوراسیون داخلی به رنگ قرمز طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دکوراسیون داخلی به رنگ قرمز طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دکوراسیون داخلی به رنگ قرمز

طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دکوراسیون داخلی به رنگ قرمز طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دکوراسیون داخلی به رنگ قرمز طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دکوراسیون داخلی به رنگ قرمز طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دکوراسیون داخلی به رنگ قرمز طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دکوراسیون داخلی به رنگ قرمز طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دکوراسیون داخلی به رنگ قرمز طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دکوراسیون داخلی به رنگ قرمز طراحی داخلی منزل،دکوراسیون منزل،دکوراسیون داخلی به رنگ قرمز

تحریریه خط معمار

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 446

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *