مسابقه طراحی نمایشگاه خودروی جدید هوندا – NSX

مسابقه طراحی نمایشگاه خودروی جدید هوندا - NSX

شرکت خودروسازی هوندا بعنوان یکی از بزرگترین کمپانی های خودروسازی دنیا، قصد عرضه ی خودروی جدید خود در اروپا را دارد. این خودرو یکی از سوپرکارهای هونداست و HONDA NSX نامگذاری شده است. هوندا طراحی نمایشگاه (Showroom) ویژه این خودرو را به مسابقه گذاشته است.
برگزار کننده: کمپانی خودرو سازی هوندا
موضوع: طراحی Showroom خودرو
هزینه ثبت نام: رایگان
پایان زمان ثبت نام: ۲۰۱۶/۱/۲۹ – ۹ بهمن ماه

 

از آنجایی که هوندا NSX یکی از خودروهای ویژه ی شرکت هوندا تلقی می شود، این شرکت تصمیم به طراحی یک showroom خاص برای این خودرو دارد. این Showroom قرار است در نمایندگی های هوندا در سراسر اروپا برپا شود. فضای این Showroom نباید از ۳۲ متر مربع تجاوز کند. ویژگی هایی که هوندا برای طراحی این نمایشگاه مد نظر دارد:

  • private small luxurious lounge
  • colour chips & trims display
  • create a differentiated spaced within the current Honda dealer showrooms
  • emphasize the exclusivity of the NSX car
هوندا برای این مسابقه جایزه مالی دقیقی مشخص ننموده است و تنها اعلام نموده است که از طرح برنده بصورت مالی تقدیر خواهد نمود و کپی رایت طرح را خواهد خرید و همچنین طراح به نمایندگی اصلی هوندا در اروپا دعوت خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این مسابقه می توانید به وب سایت های زیر مراجعه نمایید:

 

صفحه ی مسابقه در وب سایت آرک دیلی
وب سایت  شرکت هوندا

استودیو معماری سفید

تحریریه خط معمار
منبع: ARCHDAILY – HONDA – AREL
تعداد بازدید: 1,048

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *