استفاده از رنگ های تیره در دکوراسیون آپارتمان مدرن

دکوراسیون داخلی، رنگ تیره

استفاده از رنگ های تیره در دکوراسیون آپارتمان مدرن

در این این بخش ما به یک نمونه خاص از استفاده رنگ های تیره در دکوراسیون آپارتمان مدرن می پردازیم. طراحی داخلی پروژه را استودیو Amber Road انجام داده است. این آپارتمان در طبقه ی فوقانی یک برج مسکونی بلند در شهر سیدنی قرار دارد و پنجره های آن رو به منظره بندر سیدنی باز می شود. طراح متناسب با سبک زندگی مالک، از رنگ های تیره استفاده کرد. مالک خانه فردی بود که، اغلب به خاطر موقعیت کاری دور از خانه بود، ولی در زمانی که در خانه اش حضور داشت می خواست زمان خود را در کنار دوستانش بگذراند.

یکی از خواسته های او از طراح این بود تا آثار هنری اش را در تمامی اتاق ها به نمایش بگذارند. بخش عمده سطوح این آپارتمان در دیواره ها و سقف بتن اکسپوز می باشد در عین حال سایر بخش ها نیزبا رنگ های آبی و خاکستری روشن پوشیده شده است. استفاده از رنگ های گرم را در فضای آشپزخانه مشاهده می کنیم. طراح برای کابینت ها رنگ مشکی را انتخاب کرده است. به کار بردن سنگ مرمر سرخ نیز زیبایی این فضا را کامل می کند.

در ادامه با دیدن تصاویر خط معمار را همراهی کنید.

دکوراسیون داخلی، رنگ تیره دکوراسیون داخلی، رنگ تیره دکوراسیون داخلی، رنگ تیره دکوراسیون داخلی، رنگ تیرهدکوراسیون داخلی، رنگ تیره دکوراسیون داخلی، رنگ تیره دکوراسیون داخلی، رنگ تیره دکوراسیون داخلی، رنگ تیره دکوراسیون داخلی، رنگ تیره دکوراسیون داخلی، رنگ تیره دکوراسیون داخلی، رنگ تیره دکوراسیون داخلی، رنگ تیره دکوراسیون داخلی، رنگ تیره دکوراسیون داخلی، رنگ تیره دکوراسیون داخلی، رنگ تیرهتحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم 

شرکت معماری آوگون

منبع: Dezeen

تعداد بازدید: 656

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *