مسابقه طراحی نمایشگاه خودروی جدید هوندا – NSX
برگزار کننده: کمپانی خودرو سازی هوندا
موضوع: طراحی Showroom خودرو
هزینه ثبت نام: رایگان
پایان زمان ثبت نام: ۲۰۱۶/۱/۲۹ – ۹ بهمن ماه
از آنجایی که هوندا NSX یکی از خودروهای ویژه ی شرکت هوندا تلقی می شود، این شرکت تصمیم به طراحی یک showroom خاص برای این خودرو دارد. این Showroom قرار است در نمایندگی های هوندا در سراسر اروپا برپا شود. فضای این Showroom نباید از ۳۲ متر مربع تجاوز کند. ویژگی هایی که هوندا برای طراحی این نمایشگاه مد نظر دارد:
- private small luxurious lounge
- colour chips & trims display
- create a differentiated spaced within the current Honda dealer showrooms
- emphasize the exclusivity of the NSX car
صفحه ی مسابقه در وب سایت آرک دیلی
وب سایت شرکت هوندا
استودیو معماری سفید
منبع: ARCHDAILY – HONDA – AREL