نگاهی به طراحی داخلی شوروم و فروشگاه سامسونگ: Samsung Digital Plaza

طراحی داخلی فروشگاه سامسونگ،طراحی داخلی شوروم

نگاهی به طراحی داخلی شوروم و فروشگاه سامسونگ: Samsung Digital Plaza

برند کره ای سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین رهبران بازار در صنعت تکنولوژی، در زمینه ی تولید محصولات الکترونیکی و لوازم خانگی همواره پیشتاز بوده است و بواسطه ی کیفیت محصولات، همواره مورد توجه.بوده است.

سامسونگ در شهرهایی بسیار زیادی در دنیا دارای فروشگاه و نمایشگاه است اما در این بخش قصد داریم به یکی از فروشگاه های اصلی سامسونگ در کشور مادر یعنی کره جنوبی بپردازیم. این فروشگاه Samsung Digital Plaza نام دارد و در شهر Yongin کره واقع شده است. معماری این ساختمان توسط Betwin Space Design صورت گرفته است.

معماری این ساختمان و طراحی داخلی آن بر اساس سبک مدرن انجام شده است. طراحی پلان طبقات نیز بر اساس سبک Open-Space انجام گرفته است و طبقات مختلف به عرضه محصولات مختلف سامسونگ اختصاص یافته اند. نکته ای که در این ساختمان نمایشگاهی بسیار جلوه می کند، استفاده از رنگ خاکستری بصورت مونوکرومیک است. کف، سقف و دیوارها همگی پرده ای از این رنگ هستند. نورپردازی صورت گرفته در طبقات این ساختمان نیز در نوع خود جالب و قابل بررسی است.

قطعا اگر قصد طراحی فضایی با کاربری مشابه را داشته باشید، ایده های بکارگرفته شده در طراحی داخلی این ساختمان بسیار مفید خواهند بود.

طراحی داخلی فروشگاه سامسونگ،طراحی داخلی شوروم طراحی داخلی فروشگاه سامسونگ،طراحی داخلی شوروم طراحی داخلی فروشگاه سامسونگ،طراحی داخلی شوروم طراحی داخلی فروشگاه سامسونگ،طراحی داخلی شوروم طراحی داخلی فروشگاه سامسونگ،طراحی داخلی شوروم طراحی داخلی فروشگاه سامسونگ،طراحی داخلی شوروم طراحی داخلی فروشگاه سامسونگ،طراحی داخلی شوروم

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir – SuperFuture

تعداد بازدید: 1,292

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *