نمای ساختمان سنگ و آجر ، برترین نماهای طراحی شده در سال های اخیر

نمای ساختمان سنگ و آجر

طراحی نمای ساختمان با گروه معماری آوگون

سنگ و آجر از متریال هایی هستند که از دیرباز برای پوشش نمای انواع ساختمان ها مورد استفاده قرار می گرفته اند. امروزه نیز طراحان و معماران با استفاده از این متریال قدیمی و طبیعی، نماهای مدرن و بی نظیری را خلق کرده اند که در نوع خود بی نظیر می باشد. نماهایی که در عین مدرن و خلاقانه بودن، رنگ و بویی از گذشته را نیز برای افراد خاطر نشان می کنند. طراحی نمای ساختمان سنگ و آجر بتواند نگاه هر مخاطبی را به خود خیره سازد، نیاز به طراحانی متخصص و خبره ای دارد که بتواند طرحی خلاقانه و مدرن را با استفاده از متریال سنتی ایجاد نماید. از این رو اگر آجر یا سنگ را برای طراحی نمای ساختمان خود انتخاب کرده اید، بایستی طراحی و اجرای آن را به یک تیم طراحی متخصص و با تجربه بسپارید. مجموعه ای که علاوه بر تخصص در طراحی نما، در اجرای نمای ساختمان نیز تجربه ی کافی را داشته باشد. اگر به دنبال تیم طراحی حرفه ای برای طراحی نمای ساختمان خود هستید، ما به شما گروه معماری آوگون را معرفی می کنیم. گروه معماری آوگون دارای تیمی قوی و خلاق می باشد که در طراحی انواع نماهای مدرن و کلاسیک تجربه و تخصص لازم را دارد. شما می توانید برای مشاوره و طراحی نمای ساختمان خود با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته و صفر تا صد طراحی نمای ساختمان خود را با اطمینان خاطر به این مجموعه بسپارید. معماران و طراحان گروه معماری آوگون، نمای ایده آل شما را طراحی خواهند کرد. نمایی که در عین زیبا و جذاب بودن، دارای کیفیت مطلوب بوده و از لحاظ اقتصادی نیز برای شما مقرون به صرفه خواهد بود. برای برقراری ارتباط با مشاوران و طراحی نمای ساختمان ساده و ارزان می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید:

شماره تماس دفتر معماری آوگون:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

برآورد هزینه نمای ساختمان

کارفرمایان معمولا پیش از طراحی تمایل دارند تا به برآورد هزینه نمای ساختمان و مقایسه آن ها پرداخته و سپس نسبت به انجام طراحی اقدام نمایند. هزینه های طراحی نمای ساختمان تحت تأثیر عواملی مانند مساحت و نوع طرح قرار می گیرد. علاوه بر طراحی، هزینه های اجرا نیز بستگی به نوع طرح و نحوه ی اجرای آن بستگی دارد. شما می توانید جهت اطلاع از هزینه های طراحی، اجرا و مقایسه انواع نما ساختمان می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

شماره تماس دفتر معماری آوگون:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

خط معمار جهت آشنایی کاربران گرامی اش، زیباترین نمای ساختمان سنگ و آجر را که در چند سال ایر توسط معماران خلاق ایرانی طراحی و اجرا شده را جمعه آوری کرده و در اختیار آن ها قرار خواهد داد. شما می توانید از این نمونه ها ایده گرفته تا بتوانید به طرح ایده آل خود در طراحی نمای ساختمان دست یابید. اکنون در ادامه شما را به دیدن تصاویر دعوت می نماییم.

در این بخش خط معمار کاربران گرامی اش را نمای ساختمان سنگ و آجر آشنا ساخت و نمونه های طراحی شده در چند سال اخیر را برای آن ها به اشتراک گذاشت.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 520

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *