معماری موزه مطالعات هنر آسیایی واقع در فلوریدا

این موزه که شامل دو قسمت مجموعه های دائمی و گالری های موقت و فصلی می باشد در فلوریدای آمریکا واقع شده که با در دست داشتن مجموعه ای عظیم از هنر شرقی و آسیایی، گنجینه ای برجسته در زمینه ی آثار هنری و تاریخی را در قلب خود جای داده است که به تازگی توسط دانشگاه ایالتی فلوریدا اداره می شود. این مرکز مطالعه در گذشته فضا های نمایش و گالری های موقتی زیادی را در خود جای داده بود که به تازگی ۱۶۷۰ متر مربع از این فضا ها برای برپایی نمایشگاه های دائمی هنر آسیا بازسازی شده است. همچنین بخش مطالعات به اتاق هایی مجزا برای پژوهشگران، دانشجویان و اساتید تفکیک شده است.

نمای اصلی ساختمان که ترکیبی از رنگ سبز تیره است ورودی ای متفاوت را در خود جای داده است. کانسپت اصلی طراحی نمای این موزه بهره گیری از طبیعت و نمایش عناصر و رنگ های طبیعی در قالب تمدن شرق بوده که نمایش فضای اطراف و طبیعت در انعکاس نمای ساختمان، این هدف را محقق کرده است. این نما از ۳۰۰۰ قطعه سرامیک لعاب دار با انعکاس مورد نیاز تشکیل شده که انحنا و چرخش به وجود آمده بر روی هر قطعه در نوع خود قابل توجه است.

طراحی نمای موزهطراحی نمای موزهطراحی نمای موزهطراحی نمای موزهطراحی نمای موزهطراحی نمای موزهطراحی نمای موزهطراحی نمای موزهطراحی نمای موزه

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 2,081

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *