معماری برج مسکونی مدرن و شیک

معماری برج مسکونی مدرن و شیک

معماری برج مسکونی مدرن و شیک

معماری برج مسکونی مدرن و شیک در ساختمان سیزده طبقه در کشور اسرائیل در زمینی بزرگ (۳۵۰۰ متر مربع) واقع شده است. «خیابان هاگانیم ۲۲ یک نقطه عطف منحصر به فرد در توسعه زبان معماری است که طراحان این مجموعه در چندین سال گذشته در حال کاوش و توسعه آن بوده اند. در ادامه به شرح معماری این پروژه مسکونی می پردازیم.

 

ساخت ویلاهای در هوا

این زبان جدید، پیشرفتی در نوع شناسی سنتی یک ساختمان با طبقه همکف، داستان به داستان طبقات یکسان و یک پنت هاوس را نشان می دهد. ویلاهای موجود در هوا نشانگر انحراف از طبقات تکراری و معمولی هستند و آنها را با انواع طبقات روی هم جایگزین می کنند و تراس های بزرگ روی پشت بام را در امتداد تمام ارتفاع ساختمان ایجاد می کنند. معماری متهورانه و جسورانه، همراه با مشخصات ویژه برنامه ریزی شهری برای این منطقه، در حومه رامات هاشارون، این نوآوری را ممکن کرده است.

۱۷ نوع آپارتمان در یک برج

حجم ساخت و ساز بزرگتر از مجموع حقوق ساختمان تعیین شده است، و این فرصت را به طراحان داده است که با انبوه سازی کنند و آن را دوباره مجسمه سازی کنند، زیرا محدود به محدودیت های ساخت و ساز معمولی برای زمین های شهری نبوده اند. بنابراین آن ها این فرصت را داشته اند که ۱۷ نوع آپارتمان مختلف (در مجموع ۵۶ واحد) طراحی کنند که هر کدام یک تراس بزرگ را ارائه می دهند، به اندازه ای که تنها آپارتمان های باغ و پنت هاوس تا به امروز از آن برخوردار بوده اند. علاوه بر این، آپارتمان مستقل و دوبلکس منحصر به فرد را برنامه ریزی کنیم.

متریال

علاوه بر این، علیرغم برنامه پیچیده و در حال تغییر، پروژه به گونه ای برنامه ریزی شده بوده که ساخت و ساز و سیستم لوله کشی ساختمان را در نقاط یکسان در تمام طول آن در بر بگیرد. این فضاهای باز و منعطف را ایجاد می کند که می تواند مطابق با نیازهای مستاجرین تغییر کند. کار سریع و نتیجه یکپارچه که انواع پرداخت را ترکیب می کند – صفحات آلومینیومی سیاه که جعبه های کنسول مانند، جعبه های شیشه ای آلومینیومی سیاه و سنگ طبیعی سبک را برای سطح ساختمان برجسته می کند. برخلاف برج های مسکونی استاندارد، لابی در هر طبقه دارای تهویه است. نور خورشیدی است که منظره ای را از همه مکان های عمومی در خیابان منحصر به فرد ۲۲ هاگانیم به ارمغان می آورد.

تصاویر

در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر از پروژه معماری برج مسکونی مدرن و شیک دعوت می نماید.

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: ماریه عطایی

منبع: archdaily

تعداد بازدید: 563

۱ دیدگاه

  1. علی گفت:

    ما طویله ای هم، به نام اسرائیل نمیشناسیم چه رسد به کشور

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *