معرفی و برآورد قیمت طراحی نمای کلاسیک

قیمت طراحی نمای کلاسیک

نمونه طراحی نمای کلاسیک

امروزه همچنان نماهای کلاسیک و رومی جزو جذاب ترین و پرطرفدارترین نماها در یمان مردم محسوب می شوند. نماهای کلاسیک و رومی از گذشته های دور ( دوران باستان) همیشه جزو نماهای مورد علاقه ی مردم به ویژه خانواده های اشرافی و ثروتمندان بوده است.  نماهای کلاسیک و رومی در ساختمان های امروزی با وجود کمی تغییر در جزئیات نیز ملهم از همان الگوهای دوران باستان می باشند. اگر به ساختمان های اطراف خود دقت کرده باشید، حتما به این نکته پی برده اید که نماهای کلاسیک و رومی بیش تر در ساختمان های مسکونی کاربرد دارد و به ندرت در ساختمان های تجاری و یا اداری این طرح را مشاهده خواهید کرد. به سبب جذابیت، شکوه و ابهتی که به نمای ساختمان ها می افزاید، از این سبک طراحی نما در ساخت سالن های پذیرایی نیز استفاده می شود. با توجه به این که عمده متریال مورد استفاده در این نماها سنگ می باشد، قیمت طراحی نمای کلاسیک نسبت به سایر نماها گران قیمت می باشد. از این رو شما می بایست در انتخاب طرح و اجرای نما ساختمان خود دقت و حساسیت بیش تری داشته باشید. اگر شما نیز به دنبال طراحی و اجرای نمای کلاسیک برای ساختمان خود می باشید و قصد دارید تا نمای ساختمن شما در عین داشتن کیفیت مطلوب، با حداقل هزینه های ممکن به اتمام برسد، توصیه می کنیم این مطلب از خط معمار را از دست ندهید. در این ما به شما گروه معماری آوگون را معرفی می کنیم. گروه معماری آوگون بهترین طرح های کلاسیک را برای نمای ساختمان شما ارائه خواهند داد. می توانید با اطمینان خاطر پروژه ی طراحی نمای ساختمان خود را به این مجموعه بسپارید. این مجموعه با داشتن تیمی متعهد و متخصص آماده ارائه خدمات صفر تا صد طراحی و اجرا به مشتریان عزیز و گرامی می باشند. شما می توانید جهت مشاوره و اعلاع از قیمت طراحی نمای کلاسیک با شماره های زیر تماس بگیرید.

شماره تماس:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

طراحی و اجرای نمای کلاسیک

همانطور که در بالا بدان اشاره شد، طرح و جزئیات به کار رفته در طراحی نمای کلاسیک ملهم از طرح نماهای روم باستان می باشد. متریال اصلی مورد استفاده در طراحی نمای ساختمان کلاسیک سنگ بوده و تمام جزئیات به کار رفته در نما روی سنگ تراشیده می شود. این سبک نما نشانگر ابهت و عظمت و شکوه دوران کلاسیک باستان می باشد. نمای کلاسیک و رومی جزو نماهایی هستند که امروزه جزو پرطرفدارترین نماها محسوب شده و گزینه اول برای بسیاری از سازنده ها قرار گرفته اند. اگر شما نیز می خواهید نمای مجلل و لوکسی را برای ساختمان خود داشته باشید، نمای کلاسیک بهترین گزینه می باشد. اما باید دقت داشته باشید که برای طراحی و اجرای نمای کلاسیک باید از طراحان و مجریانی کمک بگیرید که با ضوابط اجرا و مصالح مناسب این نما به خوبی آشنا باشند تا خسارات احتمالی را به حداقل میزان ممکن برسانند.

متریال کاربردی در نمای کلاسیک

در اجرای نمای کلاسیک و رومی عمدتا از انواع سنگ ها استفاده می شود. اما امروزه با توجه به هزینه های بالای خرید سنگ ها، کاربردی ترین نوع آن ها سنگ تراورتن می باشد. شاید یکی از دلایل اصلی انتخاب سنگ تراورتن برای اجرای نمای ساختمان ها کیفیت و اسقاومت بالای آن و همچنین سازگار بودن با انواع شرایط جغرافیایی می باشد. جالب است بدانید نماهای کلاسیک با متریال های ارزان قیمت تری مانند سیمان نیز قابل اجرا می باشند.

قیمت اجرای نمای کلاسیک

با توجه به نوسان قیمت در خرید مصالح و همچنین افزایش دستمزد اجرا، نمی توان قیمت قطعی و نهایی را جهت اجرای نمای ساختمان کلاسیک مطرح کرد. اما چندین عامل اصلی وجود دارد که هزینه های مرتبط با نماهای کلاسیک را تحت تاثر خود قرار می دهد. یکی از عوامل تأثیرگذار در قیمت نهایی، طراحی نما کلاسیک می باشد. جزئیات موجود و وجود سرستون های به کار رفته در طرح نمای شما قیمت اجرای نمای ساختمان را تحت تأثیر قرار می دهد. از دیگر عوامل موثر در این مورد می توان به نوع متریال انتخابی اشاره کرد. بسته به نوع طرح و همچنین متریال به کار رفته در اجرای نمای ساختمان، دستمزد اجرای آن نیز تغییر می کند. اگر می خواهید هزینه های طراحی و اجای نمای کلاسیک را دقیق تر بدانید کافی است که با کارشناسان و طراحان ما در شرکت معماری آوگون تماس بگیرید.

شماره تماس:

۰۲۱-۸۸۷۲۸۱۲۴

نمونه طراحی و اجرای نما کلاسیک

نماهای کلاسیک در مناطق مختلف در انواع و طرح های مختلفی طراحی و اجرا شده اند که هر یک در نوع خود بی نظیرند. خط معمار جهت دسترسی سریع و آسان کاربران گرامی اش در بخش های مختلف برخی از این نمونه ها را آماده ساخته و در اختیار آن ها قرار می دهد. در این بخش نیز بدین صورت برخی از نمونه نماهای کلاسیک در سراسردنیا را جمع آوری کرده و در ادامه ارائه خواهد داد. شما می توانید از نمونه های زیر الهام گرفته و نمای رویایی ساختمان خود را طراحی کنید.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 310

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *