طراحی و معماری ساختمان مسکونی، نمای مدرن و هندسی

طراحی نمای ساختمان، متریال بومی در نمای ساختمان مدرن

طراحی و معماری ساختمان مسکونی، نمای مدرن و هندسی

در پروژه حاضرطراحی نما که به صورت حجم های خطی که شامل متریالی چون بتن، سنگ و چوب می باشد، توسط گروه معماری Di Frenna انجام شده است. این پروژه در در مرکز شهر Colima در غرب مکزیک نزدیک به یک دریاچه و کوه Colima قرار دارد. استودیو بر مبنای موقعیت منطقه ای شهر، به طراحی خانه ای به مساحت ۵۱۸ متر مربع پرداخت.

در طی ساخت این حجم مدرن ترکیبی از متریال از جمله بتن، سنگ بومی، فولاد، شیشه و چوب را به کار برد. این متریال بومی و خاکی مطابق و متناسب با شرایط آب و هوایی این منطقه انتخاب شده است. صفحات چوبی پنجره ها را در سراسر خانه می پوشاند، این خود علاوه بر کنترل ورود نور به فضای داخل باعث حفظ حریم خصوصی می شود. این ساختمان دارای دوحجم اصلی می باشد که هر یک برای عملکرد جداگانه ای طراحی شده اند.

در فضای داخلی طراح سعی کرده با استفاده از رنگ ها ی روشن و تیره، دیواره های سفید، چوب گرم و بتن در کف، ستون های آهنی تیره، و سایر اشیای رنگی تعادل ایجاد کند. فضای آشپزخانه و سالن غذاخوری با ارتفاعی بلند در مرکز حجم اصلی ساختمان قرار دارد. در طبقه بالا سه اتاق خواب همراه با سرویس بهداشتی قرار داردو در طبقه همکف نیز ما دو اتاق خواب دیگر مشاهده می کنیم. فضای بیرون ساختمان نیز با قرارگیری استخر، بالکن و گیاهان طبیعی کامل می شود.

در ادامه شما را به دیدن تصاویر دعوت می کنیم.

طراحی نمای ساختمان، متریال بومی در نمای ساختمان مدرن طراحی نمای ساختمان، متریال بومی در نمای ساختمان مدرن طراحی نمای ساختمان، متریال بومی در نمای ساختمان مدرن طراحی نمای ساختمان، متریال بومی در نمای ساختمان مدرن طراحی نمای ساختمان، متریال بومی در نمای ساختمان مدرن طراحی نمای ساختمان، متریال بومی در نمای ساختمان مدرن طراحی نمای ساختمان، متریال بومی در نمای ساختمان مدرن طراحی نمای ساختمان، متریال بومی در نمای ساختمان مدرن طراحی نمای ساختمان، متریال بومی در نمای ساختمان مدرن طراحی نمای ساختمان، متریال بومی در نمای ساختمان مدرن طراحی نمای ساختمان، متریال بومی در نمای ساختمان مدرن طراحی نمای ساختمان، متریال بومی در نمای ساختمان مدرن طراحی نمای ساختمان، متریال بومی در نمای ساختمان مدرن طراحی نمای ساختمان، متریال بومی در نمای ساختمان مدرن طراحی نمای ساختمان، متریال بومی در نمای ساختمان مدرن طراحی نمای ساختمان، متریال بومی در نمای ساختمان مدرن طراحی نمای ساختمان، متریال بومی در نمای ساختمان مدرن طراحی نمای ساختمان، متریال بومی در نمای ساختمان مدرن طراحی نمای ساختمان، متریال بومی در نمای ساختمان مدرن

پلان ها، دیاگرام، سکشن و غیره.

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت معماری آوگون

منبع: Dezeen

تعداد بازدید: 1,125

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *