ایده هایی متفاوت برای طراحی سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب

طراحی سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب

ایده هایی متفاوت برای طراحی سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب

 در این بخش در خط معمار قصد داریم تا ایده هایی متفاوت برای طراحی سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب را مطرح کنیم. دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام مستر باید به گونه ای باشد که علاوه بر اینکه آسایش را برای افراد به همراه آورده، همچنین برای رسیدن به اهداف کاربردی نیز عمل کند. در این راستا، بسیاری از صاحبان منزل در هنگام بازسازی سعی می کنند تا فضایی لوکس را در حمام مستر خود ایجاد کنند. مهم نیست که در طول روز چقدر زمان خود را در این فضا می گذارنید، اما چیزی که اهمیت دارد این است که افراد روز خود را معمولا در این فضا شروع کرده و پایان می رسانند. در نتیجه، نوع طراحی و چیدمان محصولات در این بخش می تواند تأثیری مستقیم بر روی روحیه افراد داشته باشد. در ادامه به شرح ایده هایی برای طراحی سرویس بهداشتی مستر خواهیم پرداخت. این ایده ها می تواند شما را در جهت رسیدن به طراحی سرویس بهداشتی  ایده آلتان راهنمایی سازد.

چند نکته اساسی در هنگام بازسازی دکوراسیون سرویس بهداشتی شما وجود دارد که باید در ابتدای کار به آن توجه داشته باشید: متریال، سبک دکوراسیون و چیدمان.

در انتخاب متریال، طرح تخیلی و بودجه شما، مورد نظر می باشد. امروزه کارفرمایان به طور فزاینده ای در حال استفاده از متریال لوکس برای سرویس بهداشتی منازل خود هستند. این متریال از کانترهای گرانیتی آغاز می شود و تا دوش های سنگی و سایر متریال لوکس متغیر می باشد. برای سبک دکوراسیون مورد استفاده، باید قبل از اینکه بازسازی را آغاز کنید تصمیم بگیرید. شما می توانید سبک شخصی و مورد علاقه خود را لحاظ کنید. همچنین شما می توانید سبک های موجود، پروژه های طراحی سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب را به صورت آنلاین دیده و از آن ها الهام گرفته و یا اینکه به صورت حضوری به نمایشگاه ها رفته و از نزدیک از آن ها دیدن کنید.

در آخر این که در هنگام طراحی پروژه خود، چیدمان فضای موجودخود را با دقت ارزیابی کنید. با توجه به فضای موجود، باید تصمیم بگیرید که وان حمام یا دوش برای فضا مناسب تر است. در سال های اخیر، وان ها طرفداران کمتری نسبت به دوش ها پیدا کرده، زیرا وان ها از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نمی باشد، ولی دوش ها برخلاف آن ها در میان مردم محبوبیت زیادی دارند. زیرا علاوه بر مقرون به صرفه بودن، دارای ویژگی های مختلفی نیز می باشند. سایر تصمیمات طراحی همچون تعداد سینک ظرف شویی یا اندازه کابین دوش با توجه به ابعاد فضای شما بسیار متفاوت خواهد بود. توصیه طراحان به افراد این است که قبل از شروع پروژه؛ متریال، وسایل و تمامی اشیای مورد نیاز خود را انتخاب کنند تا هزینه ها را به طور تقریبی بدست آورند.

در ادامه خط معمار شما را به دیدن تصاویر طراحی سرویس بهداشتی داخل اتاق خوا می پردازد.

طراحی سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب طراحی سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب طراحی سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب طراحی سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب طراحی سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب طراحی سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب طراحی سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب طراحی سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب طراحی سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب طراحی سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب طراحی سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب طراحی سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب طراحی سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب طراحی سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب طراحی سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب طراحی سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب طراحی سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب طراحی سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب طراحی سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب طراحی سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب طراحی سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب طراحی سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب طراحی سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب طراحی سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب طراحی سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب طراحی سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب طراحی سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب طراحی سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب طراحی سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب طراحی سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب طراحی سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب طراحی سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب طراحی سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب طراحی سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب طراحی سرویس بهداشتی داخل اتاق خواب

تحریریه خط معمار

نگارنده: مینا مقدم

شرکت طراحی داخلی آوگون

منبع: Archline

تعداد بازدید: 3,961

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *