طراحی دفتر کار شرکت گوگل، آمستردام – حس روستیک

طراحی دفتر کار شرکت گوگل،طراحی دفتر کار گوگل

طراحی دفتر کار شرکت گوگل، آمستردام – حس روستیک

گوگل، یکی از بزرگترین غول های صنعت IT است. این کمپانی بزرگ علاوه بر زادگاه و خواستگاه اصلی خود یعنی آمریکا، در کشورها و شهرهای بزرگ زیادی دارای شعب متعددی است. این شعب بواسطه ی سبک خاص طراحی خود همواره مورد توجه بوده اند. طراحی داخلی دفتر کار شرکت گوگل در کشور هلند و شهر آمستردام، موضوع این مطلب وب سایت خط معمار می باشد. دفتری که به مانند تمام دفاتر گوگل، دارای فضاهای خاصی است که شاید در دفاتر اداری کمتری مشاهده شود. دیوارهای گرافیتی، میز رسپشنی که یک دوچرخه طویل است، وسایل بازی، رستوران و کافه مجهز، فضاهای کاری متفاوت و عجیب مانند کانکس و … همه و همه سنت شکنی هایی هستند که گوگل در دفاتر خود به خرج می دهد. نمونه های این خلاقیت ها، در سایر دفاتر دیگر گوگل در سراسر دنیا، بی شمار است و اگر کلمه گوگل را در وب سایت خط معمار جستجو کنید، می توانید نمونه های دیگری از دفاتر گوگل را مشاهده کنید.

اما در این دفتر خاص، در یک حرکت متفاوت نسبت به سایر دفاتر گوگل، برچسب های شکل آجر روی دیوارها کار شده است که سبب شده است فضا حس روستیک داشته باشد. البته سبک طراحی دفاتر گوگل معمولا ترکیبی از سبک های صنعتی و مدرن است اما به این دفتر می توانید روستیک را هم اضافه کنید. در ادامه می توانید تصاویر این دفتر کار را مشاهده نمایید. طراحی این دفتر توسط استودیو معماری هلندی D/DOCK انجام شده است.

طراحی دفتر کار شرکت گوگل،طراحی دفتر کار گوگل طراحی دفتر کار شرکت گوگل،طراحی دفتر کار گوگل طراحی دفتر کار شرکت گوگل،طراحی دفتر کار گوگل طراحی دفتر کار شرکت گوگل،طراحی دفتر کار گوگل طراحی دفتر کار شرکت گوگل،طراحی دفتر کار گوگل طراحی دفتر کار شرکت گوگل،طراحی دفتر کار گوگل طراحی دفتر کار شرکت گوگل،طراحی دفتر کار گوگل

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – DesignBoom

تعداد بازدید: 2,018

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *