طراحی داخی دفتر کار مدرن، سیاه و سفید و وایرفریم

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار

طراحی داخی دفتر کار مدرن، سیاه و سفید و وایرفریم

در این بخش قصد داریم با همراهی شما همراهان گرامی خط معمار به بررسی یک دفتر اداری در شهر ملبورن واقع در کشور استرالیا بیاندازیم. دفتری که با سبک مدرن و توسط استودیو معماری Tom Robertson طراحی شده است. این دفتر کار متعلق به برند Candlefox می باشد که در زمینه ارائه محصولان آموزشی فعالیت می کند.

نکات شاخصی در طراحی این دفتر اداری وجود دارد که در مرحله اول انتخاب تم رنگی است. این دفتر، یک دفتر سیاه و سفید است. در واقع تیم طراحی به نحوی متریال ها را انتخاب نموده است که فضا سیاه و سفید بنظر برسد.

نکته شاخص دیگر که این دفتر را متمایز نسبت به کارهای طراحی داخلی مشابه می نماید، استفاده از وایرفریم (Wire Frame) است. این تکنیک طراحی و اجرا به شکلی مینیمال اجرا می گردد و بسیار زیباست و به لحاظ عملیاتی بودن نیز، بسیار کاربردی است. در این دفتر پیرامون وایر فرم از گیاه استفاده شده است و در واقع در این فضای اداری گیاه با رنگ متفاوت خود، نقش فوکال پوینت را بازی می کند. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این دفتر اداری را مشاهده نمایید و چنانچه قصد خلق یک فضای اداری را دارید، ایده های مطرح شده در این طرح می تواند بسیار مفید باشد.

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کارطراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کارطراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار

طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار طراحی داخلی اداری،طراحی دفتر کار

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: http://archline.ir

تعداد بازدید: 1,264

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *