طراحی داخلی کافه قاف ، استودیو آرش مدنی

طراحی داخلی کافه ، دکوراسیون کافی شاپ

طراحی داخلی کافه قاف ، استودیو آرش مدنی

امروزه در سطح شهرهای بزرگ نظیر تهران، شاهد حضور کافه و کافی شاپ های متعددی هستیم. کافه هایی که از طراحی های منحصر بفرد بهره می برند و می توان آن ها را نسبت به سایر فضاهای تجاری، فضاهایی متفاوت دانست. در این کافه ها، می توان به وضوح ردپای خط فکر یک معمار را مشاهده نمود.

در طراحی داخلی این کافه ها، می توان سبک هایی نظیر مدرن، روستیک، صنعتی و همچنین تلفیقی از این سبک ها را مشاهده نمود. از این میان، می توان گفت تلفیق و ترکیب سبک های روستیک – صنعتی ، بیشتر مورد اقبال قرار گرفته است. هم از سوی کارفرما، هم طراح و هم مشتری.

متریال هایی که در این سبک های مورد استفاده است، آجر (با رنگ های مختلف)، بتن اکسپوز، چوب و انواع فلزات است. بسته به این که فضا به کدام سمت گرایش بیشتری داشته باشد، می توان حضور بیشتری از این متریال ها را در فضا مشاهده نمود. مثلا اگر کشش فضا بهسمت سبک صنعتی بیشتر است، فلز، تاسیسات اکسپوز و … در فضا ملموس ترند.

از این مقدمه کوتاه که بگذریم، به کافه قاف می رسیم. کافه ای که بر اساس تلفیقی از سبک های ذکر شده، توسط استودیو طراحی آرشیفرم (استودیو طراحی آرش مدنی) دیزاین شده است. در این کافه کوچک، آجر، حرف اول و آخر را می زند. متریالی که به رنگ سفید و با بصورت دکوراتیو مورد بهره برداری قرار گرفته است. آنچه مشخص است، این است که طراحان کوشیده اند تا حد امکان فضایی گرم و صمیمی خلق نمایند. می توان گفت در راه این هدف، به موفقیت نیز رسیده اند (البته شاید نظر شما متفاوت باشد.). در ادامه سخن را کوتاه و دعوت می کنیم نگاهی به تصاویر طراحی این کافه بیاندازید.

طراحی داخلی کافه ، دکوراسیون کافی شاپ طراحی داخلی کافه ، دکوراسیون کافی شاپ طراحی داخلی کافه ، دکوراسیون کافی شاپ طراحی داخلی کافه ، دکوراسیون کافی شاپ طراحی داخلی کافه ، دکوراسیون کافی شاپ طراحی داخلی کافه ، دکوراسیون کافی شاپ طراحی داخلی کافه ، دکوراسیون کافی شاپ طراحی داخلی کافه ، دکوراسیون کافی شاپ

 

تحریریه خط معمار

شرکت معماری آوگون

منبع: وب سایت آرشیفرم

تعداد بازدید: 2,329

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *