طراحی داخلی و نمای فروشگاه North Face، کالیفرنیا، Palo Alto

طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون مغازه

طراحی داخلی و نمای فروشگاه North Face، کالیفرنیا، Palo Alto –

برند پوشاک The North Face ارائه دهنده ی پوشاک معمولی و پوشاک ویژه کوهنوردی و لوازم مرتبط است. در این بخش قصد داریم نگاهی به شعبه ی تازه افتتاح شده ی این برند در منطقه palo alto کالیفرنیا بیاندازیم. شعبه ای که سعی  شده است طراحی و دکوراسیون آن، از طبیعت الهام گرفته شود.

در این فروشگاه می توانید ببینید که سعی شده است متریال چوب بصورت گسترده و به شکل پرداخت نشده مورد استفاده قرار گیرد. چوب به عنوان یک متریال گرمابخش و زنده، حس طبیعت را به خوبی در فضا القا می کند. علاوه بر استفاده از این متریال، استفاده از تصاویر کوهستان، آسمان مجازی و … سعی در القای حس طبیعت زنده ی کوهستان به بیننده و مشتری دارد. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر فضای داخلی و نمای این فروشگاه ۶۰۰ مترمربعی را مشاهده نمایید.

طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون مغازه طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون مغازه طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون مغازه طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون مغازه طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون مغازه طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون مغازه طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون مغازه طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون مغازه طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون مغازه طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون مغازه طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون مغازه طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون مغازه طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون مغازه طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون مغازه طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون مغازه طراحی داخلی فروشگاه،دکوراسیون مغازه

تحریریه خط معمار

منبع: http://archline.ir – RetailDesignBlog

تعداد بازدید: 720

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *